فارس

در سه فاز و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه ؛

یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز ساخته می شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، اظهار کرد: یادمان ۲ شهید گمنام دانشگاه پیام نور در سه فاز و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه و با همکاری خیران احداث خواهد شد.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

کشت دانه روغنی کلزا در مرودشت آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: کشت کلزا از بیست و پنجم شهریور ماه در این شهرستان آغاز شده است و پیش بینی می شود بالغ بر یک هزار هکتار کلزا کشت شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش فارس عنوان کرد:

ارائه روزانه خطاهای شبکه شاد در فارس

معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش فارس تصریح کرد: خطاهای شبکه شاد در استان روزانه جمع بندی و به وزارتخانه ارسال می شود.
مدیرعامل شرکت گاز فارس عنوان کرد:

واگذاری ۱۷۰۰ انشعاب رایگان گاز به مددجویان فارسی

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰۰ اشتراک رایگان گاز طبیعی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی و ایثارگران استان واگذار شده است.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد:

بازخوانی خاطرات دفاع مقدس به مثابه دانشگاهی بزرگ در توسعه گام دوم انقلاب است

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: مرور و بازخوانی خاطرات دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای عظیم و نیاز راهبردی برای نسل جوان محسوب می‌شود و به مثابه دانشگاهی بزرگ است که می‌تواند آنها را در توسعه گام دوم راسخ تر سازد.
استاندار فارس اعلام کرد اگرچه ستاد اربعین حسینی استان از آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم برخوردار است اما با تبعیت از فرامین رهبری و ستاد ملی مبارزه با کرونا این موضوع از دستور کار خارج شده است.
استاندار فارس، فرهنگ دفاع مقدس را میراث ارزشمندی دانست که نیاز امروز نسل جوان جامعه است و خاطرنشان کرد: یادگاران دفاع مقدس، روایان صادق و حاملان اندیشمندی برای انتقال این ارزش‌ها هستند.
در وبینار تخصصی «تبیین مفاهیم صرفه و صلاح مردم مطرح شد؛

درک مشترک، صرفه و صلاح جمعی را ممکن می‌کند

وبینار تخصصی «تبیین مفاهیم صرفه و صلاح مردم و رعایت آن در مصوبات شورای اسلامی شهر» با حضور رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، جمعی از مدرسین دانشگاه و کارشناسان حقوقی شهرداری و به همت مرکز پژوهش‌های شورا برگزار شد.
خالصی در آیین اختتامیه نخستین دوره جایزه کتاب سال فارس:

بدون مطالعه و دانش هیچ ملتی در هیچ کجای تاریخ به هیچ جا نرسیده است

دبیر و داور نخستین دوره جایزه کتاب سال فارس خاطرنشان کرد: بدون مطالعه، کتاب، دانش و فهمیدن هیچ ملتی در هیچ کجای تاریخ به هیچ جا نرسیده است.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس:

بنگاه های اقتصادی باید نسبت به مسایل اخلاقی حساس باشند

عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: در شرایطی که اقتصاد وصعیت مناسبی ندارد و فعالان اقتصادی و بنگاه ها در شرایط سختی قرار دارند، باید مسایل اخلاقی در حوزه کسب و کار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

افزایش جانباختگان کرونا در فارس به ۹۳۷ نفر

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۱۲ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۹۳۷ نفر رسیده است.
رتبه ۸ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی:

تنها به کسب این رتبه قانع نیستم و نخواهم شد

رتبه ۸ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با یبان اینکه این موفقیت اول راه است و هنوز فکرهای بزرگتری برای رسیدن به اهدافم دارم، گفت: تنها به کسب این رتبه قانع نیستم و نخواهم شد.دوست دارم از زندگی‌ام لذت بیشتری ببرم.
در میز خدمت حقوقی کمیته امداد فارس صورت گرفت؛

رسیدگی به پرونده 62 نفر از مددجویان تحت حمایت در فارس

میز خدمت حقوقی کمیته امداد فارس با حضور رییس کل دادگستری استان و 14 نفر از معاونین و قضات جهت رسیدگی به 62 پرونده قضایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار شد.
صبح یکشنبه 30 شهریور و در آستانه هفته‌ی دفاع مقدس و بزرگداشت چهل سالگی آن دوران پرشکوه، پیکرهای 2 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در میان استقبال مسئولان و مردم وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.
سازمان آگهی های پرسون