مدیرکل امور شهری استاندار فارس اعلام کرد:

16 تیرماه یادواره شهدای شهرداری فارس

مدیر امور شهری استاندار فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای شهرداری فارس 16 تیرماه برگزار می شود.
تصویر 16 تیرماه یادواره شهدای شهرداری فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مسعود طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجدید میثاق با 24 شهدای شهرداری، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی مهم ترین اهداف همایش است.
وی خاطر نشان کرد: بهره برداری از دبیرخانه دائمی سالیانه شهرداری در حوزه ایثار، شهادت در حاشیه یادواره شهدای شهرداری استان فارس از دیگر برنامه های همایش است.

طهماسبی افزود: همایش شهرداری و دهیاری ها در 21 تیر ماه در قالب مدیریت شهری، بنیاد نخبگان و با هدف تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آوری، کمک به رفع تنگناها و مسائل پیش روی مدیریت شهری با بهره گیری از ظرفیت کار آفرینان و نیز بستر سازی رونق دانش بنیان در شیراز بر گزار می شود.

مدیر کل امور شهری استاندار فارس در‌پاسخ به سؤال خبرنگار پرسون مبنی بر جذب سرمایه گذاری در طرح های امور شهری تصریح کرد: در شورای عالی سرمایه گذاری مقرر شد تمامی شهرها اطلس سرمایه گذاری تشکیل دهند تا زمینه مشارکت سرمایه گذاران فراهم شود.

طهماسبی در مورد عوارض‌ آلایندگی توسط صنایع اضافه کرد: صنایع مستقر در مناطق‌ و روستاها باید‌ یک درصد از فروش تولیدات خود را برای مقابله با آلابندگی پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: انتقال تجربیات، اطلاع رسانی، شناسایی‌ ظرفیت‌ شهرداری ها در قالب پایگاه اطلاع رسانی از دیگر فعالیت های امور شهری است.

404165