فرمانده سپاه فجر اعلام کرد:

برگزاری چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی سپاه

فرمانده سپاه فجر گفت: چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی سپاه از 21 نا 24 تیرماه جاری در شیراز برگزار می شود.
تصویر برگزاری چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی سپاه

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس سردار یدالله بوعلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت کنندگان پسر در چهارمین جشنواره‌ سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه از 21 تا 24 تیر ماه جاری در 6 رشته تیر اندازی، شنا، آمادگی جسمانی، تکواندو، والیبال، فوتسال و با حضور هزارو 800 ورزشکار به مدت سه روز در رده های سنی مختلف‌ با هم به رقابت‌ می پردازند.

وی با مثبت ارزیابی کردن زیر ساخت ها و توانمندی های ورزشی سپاه افزود: در‌ تمامی شهرها، بخش ها و دهستان ها دارای‌ سالن های ورزش سر پوشیده و روباز است و بهره برداری از بیش از 350 سالن ورزشی در مدت 5 و یا 6 سال آینده و تعدادی در هفته دفاع‌ مقدس به ویژه مجتمع ورزشی امام مهدی (عج) به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه فجر خاطر‌ نشان‌ کرد: بیش از 90 درصد احداث سالن و مجتمع های ورزشی سپاه در محیط های خارج از پادگان ها با رویکرد استعداد‌یابی قابل استفاده عموم ساخته شده است.

سردار بوعلی بیان داشت: راه اندازی‌ 45 پایگاه استعداد یابی، بیش از 10 هزار متر تشک تاتامی ورزش‌های رزمی، تیم فوتبال‌ فجر سپاسی به عنوان تنها تیم لشکری از دیگر خدمات سپاه فجر به جامعه ورزشی است.

وی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی‌ شمیم خانواده سپاه ویژه دختران در خوزستان برگزار گردیده است.

معاون اجرایی سپاه فجر در ادامه نشست خبری‌ گفت: مسابقه کتابخوانی، تجلیل از برترین های قرآنی و فرزندان خانواده شهدا و نیز بازدید از‌ بناهای فرهنگی، مذهبی و تاریخی از‌ دیگر برنامه های محوری جشنواره است.

سرهنگ پاسدار‌ حسن کریمی بیان داشت: در جشنواره فرهنگی ورزشی‌ در هر رشته 2 تیم از فارس حضور‌ دارند.

404528