فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

دستگیری 7 باند سرقت حرفه ای

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در مدت یک ماه گذشته تاکنون از سوی اداره آگاهی نیروی انتظامی فارس 7 باند سارقان حرفه‌ای دستگیر شدند.
تصویر دستگیری 7 باند سرقت حرفه ای

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سارقان حرفه‌ای ابتدا منازل مورد هدف را شناسایی و نیز با جعل اسناد و رصد کردن همسایه‌ها اقدام به سرقت اموال می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی باند سرقت 30 نفر دستگیر و پس از تحقیقات به‌ عمل‌ آمده به 137 فقره سرقت اعتراف کردند که از این تعداد 58 فقره سرقت از منازل، 11 دستگاه خودرو و دیگر اقلام بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: سارقان حرفه‌ای در استان‌های فارس، تهران، مشهد، اصفهان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد مبادرت به سرقت می ‌کردند.

سردار حبیبی در مورد کشف مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، افزود: جمع‌آوری 319 معتادان متجاهر، کشف افزون بر 2 تن مواد مخدر در طی یک ماه گذشته که با احتساب این تعداد نسبت به مدت مشابه به دلیل فرآیند‌های کشور‌های همسایه کاهش داشته است.

وی بیان داشت: در مدت یک ماه گذشته 287 خودرو کالای قاچاق به ارزش ریالی افزون بر 79 میلیارد تومان توقیف و 335 نفر دستگیر که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: دستگیری 15 نفر اراذل‌واوباش، کشف افزون بر 188 سلاح جنگی، شناسایی باند حرفه‌ای که از طریق سایت «دی جی مای» با بیش از 600 شاکی مبلغی به ارزش 379 میلیارد ریال و نیز حک کردن رسید جعلی بانک ملی در سایت دیوار با 80 شاکی و 500 میلیون تومان کلاه‌برداری از دیگر عملکرد نیروی انتظامی فارس در ماه جاری است.

403190