تامین کامل واکسن کرونای بیماران خاص و صعب‌العلاج در سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه واکسن مورد نیاز بیماران خاص و صعب العلاج به صورت کامل تامین شده است گفت: تعداد بیمارن خاص تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۳۸۰۰ نفر می باشند که تاکنون ۲۱ درصد از این عزیزان واکسن کرونا ترزیق نموده اند.
تصویر تامین کامل  واکسن کرونای بیماران خاص و صعب‌العلاج در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، سید محمد هاشمی شهری با بیان اینکه بیماران خاص بیشتر از سایر افراد در معرض خطر می باشند گفت: از بیماران خاص و صعب العلاج دعوت می کنیم برای ترزیق واکسن به مراکز تحت پوشش خود مراجعه نمایند تا واکسیناسیون این بیماران علیه کرونا طبق اولویت‌بندی صورت گرفته، سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: ایمنی کامل در جامعه زمانی بوجود می آید که همه افراد جامعه واکسینه شوند، لازم است خانواده ها و دست اندرکاران به بیماران خاص درخصوص مزایای ترزیق واکسن کرونا و ایمن شدن بدن در مقابل این ویروس آگاهی بخشی نمایند و به انجام واکسیناسیون سریع تر کمک نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: فاز اول واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان به اتمام رسیده است و بیش از ۸۰ درصد از کادر درمان و ۷۵ درصد کادر بهداشتی برعلیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

منبع: ایسنا

287655