صدور ۷۰ هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۶۹ هزار و ۴۳۷ حواله لاستیک از مردادماه سال ۹۷ تا پایان فروردین سالجاری با نرخ مصوب(ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان) بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان توزیع شده است.
تصویر صدور ۷۰ هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، ایوب کرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۷۴ هزار و ۵۷۳ حلقه لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۶۹ هزار و ۴۳۷ حواله از سوی ادارات و نمایندگی‌های این اداره‌کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، بیان کرد: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان همچنان تداوم دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری از محل لاستیک‌های تامین شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می‌توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.kala.ntsw.ir نسبت به تامین لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان می توانند هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهاد خود را از طریق سامانه تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ به این اداره کل انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع:ایرنا

287386