دستگیری ۱۵۰ نفر و پاکسازی ۵۳ منطقه با اجرای طرح آرامش در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح آرامش در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: در این طرح تعداد ۱۵۰ نفر اعم از قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۵۳ منطقه و محله از لوث وجود آنها پاکسازی شد.
تصویر دستگیری ۱۵۰ نفر و پاکسازی ۵۳ منطقه با اجرای طرح آرامش در سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار جلیل موقوفه ئی شامگاه گذشته 2 بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه سال هاست که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است لذا در همین راستا مجموعه فرماندهی انتظامی استان با هدف مبارزه با مواد مخدر با عزم جدی و راسخ به میدان آمده است.

وی با تاکید بر اینکه اجازه بر هم خوردن امنیت و آرامش جامعه را به هیچ کس نمی دهیم خاطرنشان کرد: افزایش امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم این طرح است.

سردار موقوفه ئی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ، طرح آرامش پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرهای استان" با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ ، خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۷۲ ساعت در ماه گذشته به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در این طرح تعداد ۱۵۰ نفر اعم از قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۵۳ منطقه و محله از لوث وجود آنها پاکسازی شد.
وی ادامه داد: همچنین در این طرح استانی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف و تعدادی خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار این گونه طرح ها ، تاکید کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاریهای اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی یادآوری کرد: سامانه ارتباطی ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه است.

منبع: ایسنا

597549