مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خبر داد:

رشد 12.5 درصدی بیمه شدگان فعال زنجانی/ کسب رتبه خوب توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان از رشد 12.5 درصدی بیمه پردازان فعال استان زنجان خبر داد و گفت: از مجموع این بیمه‌شدگان تعداد ۳۴ هزار و ۶۲۸ نفر بیمه شده فعال هستند.
تصویر رشد 12.5 درصدی بیمه شدگان فعال زنجانی/ کسب رتبه خوب توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون در خصوص وضعیت کنونی بیمه پردازان استان زنجان اظهار کرد: عملکرد بیمه پردازی در این استان بسیار خوب بوده است.

وی به موضوع بیمه پردازی تمدیدی در استان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه 89.4 درصد از بیمه شدگان زنجانی نسبت به تمدید بیمه خود تا پایان امسال اقدام کرده اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار تا اسفندماه سال ۹۹ تعداد 4 هزار و 126 بیمه شده جدید جذب شده است افزود: با توجه به میزان جذب نیروها استان زنجان موفق به کسب رتبه خوب با محدوده سبز در سطح کشور شده است.

عباسی با اشاره به اینکه تعداد اعضا در استان زنجان تا پایان سال ۹۹ معادل 5 هزار و 639 نفر بوده است تاکید کرد: جذب نیرو نسبت به سال ۹۸ به میزان ۸.۳ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص میانگین سن بیمه شدگان در استان عنوان کرد: میانگین سن بیمه شدگان جدید در اسفند ۹۹ معادل ۳۶.۳ سال بوده است این در حالی است که میانگین کشوری این شخص معادل ۳۶.۱ سال و تقریبا هم تراز با این شاخص در سطح استان زنجان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر به مبلغ بیمه پردازی در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: حق بیمه دریافتی این صندوق در سال گذشته معادل ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

عباسی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران تا پایان اسفند ۹۹ معادل ۴ هزار و ۶۰ نفر بوده است افزود: این میزان نسبت به سال گذشته رشدی معادل ۱۳.۷ درصد داشته است.

وی افزود: از میان 4 هزار و ۶۰ نفر مستمری‌بگیر تعداد یک هزار و ۸۰۸ نفر مستمری بازنشستگی، تعداد یک هزار و ۷۹۱ نفر مستمری بازماندگان و تعداد ۴۶۱ نفر نیز مستمری ازکارافتادگی می‌گیرند.


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان زنجان با اشاره به اینکه ۳۹ کارگزاری فعال در نقاط مختلف استان مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: نسبت به بیمه شدگان به جامعه هدف در استان یا به عبارتی پوشش کل ما حدود ۳۶.۵ درصد بوده است.

فاطمه شمشیرگر از زنجان

280872