زنجان

‌متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد با اشاره به ‌علت سردرد در هواپیما گفت: در حال حاضر علت دقیق این موضوع مشخص نیست اما التهاب و دردناک شدن سینوس‌های هوایی در پی تغییر ارتفاع منجر به گشادی عروق و در ادامه سردرد می‌شود.

از ابتدای اپیدمی کرونا اعلام شد؛

ابتلای ۶۲ هزار و ۴۴۵ نفر به کویید 19 در استان زنجان

از ابتدای رواج کرونا در استان زنجان، ابتلای ۶۲ هزار و ۴۴۵ نفر به این بیماری منحوس در تست‌های آزمایشگاهی تایید شده، که از این میان ابتلای یک هزار و ۴۳ نفر از این آمار طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رییس حوزه هنری زنجان استان زنجان:

فصل سوم مستند مادران آفتاب روانه آنتن می شود

رییس حوزه هنری زنجان استان زنجان به تولید فصل سوم مستند "مادران آفتاب" همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی سال جاری اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن برنامه‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود.
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان؛

بیش از 73 میلیون سهم در بورس منطقه داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: در هفته گذشته (14 تا 18 فروردین‌ماه) 73 میلیون و 958 هزار و 731 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان معامله شد.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

بازگشت قیمت بلیط ناوگان حمل‌و‌نقل مسافربری به نرخ اسفند

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از بازگشت نرخ بلیط ناوگان حمل‌و‌نقل مسافربری شهری زنجان به نرخ اسفند ماه سال گذشته خبر داد و گفت: اعمال این قانون مشمول اتوبوس، مینی‌بوس و سواری می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان:

ظرفیت تخت های آی سی یو بیمارستان‌ها پر است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت تخت های آی سی یو بیمارستانهای زنجان پر شده است گفت: روزانه ۳۰ تا ۳۵ بیمار در انتظار ورود به بخش آی سی یو هستند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، خبر داد:

پلمپ چهار باشگاه ورزشی به علت نقض محدودیت های کرونایی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از پلمپ چهار باشگاه ورزشی در نخستین روز از اعمال محددیتهای کرونایی ۱۰ روزه در این استان خبر داد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

ناقلان کرونایی 4 برابر شدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از روند صعودی بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: تعداد بستری های کرونایی و موارد مثبت آن چهار برابر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

53 اثر تاریخی مرمت و احیا شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: 53 اثر تاریخی در زنجان مرمت و احیا شد.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان از اختصاص ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان امام حسین (ع) به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: چنانچه بیماران کرونایی بیشتری پذیرش شوند، این مرکز درمانی با کمبود دستگاه ونتیلاتور رو به رو خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات را نشان از انسجام درونی و اقتدار ملی دانست گفت: به همین جهت هیچ کس نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشد.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد؛

لاستیک 4 برابر گران شد/ لاستیک خاور و مینی بوس کمیاب شد

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش4 برابری قیمت لاستیک، با توجه به ارائه لاستیک با ارز نیمایی خبر داد.
رئیس اتحادیه قنادان زنجان مطرح کرد؛

گلایه قنادان از کمبود شدید روغن

رئیس اتحادیه قنادان زنجان به مشکل قنادان در خصوص تامین مواد اولیه روغن و شکر اشاره کرد و گفت: فعالیت قنادان به علت کمبود مواد اولیه به ویژه روغن مختل شده است.