رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبر داد؛

تعویق مسابقات لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های ایران

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان از اعلام آمادگی تیم زنجان برای حضور در لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های ایران خبر داد و گفت: اما این مسابقات به تعویق افتاد.

تصویر تعویق مسابقات لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های ایران

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مهران زرگری افزود: زمان قرعه کشی این مسابقات قرار بود هشتم اردیبهشت ماه جاری برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به این بیماری منحوس به زمان دیگری موکول شد.

وی اظهار داشت: مسابقات به شکل اوپن و به صورت رفت و برگشت در هشت وزن مختلف برگزار می شود و زمان آغاز پیکار دور رفت تیم های شرکت کننده نیز ۲۸ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده بود که وضعیت قرمز کرونایی مانع از برگزاری شد.

زرگری، افزود: قرار است این دور رفت رقابت ها اوایل خرداد ماه در بابلسر و با رعایت پروتکل های بهداشتی و کسب مجوز از ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا برگزار شود و دور برگشت آن تیز ماه انجام خواهد گرفت اما هنوز استان میزبان تعیین نشده است.

وی، اظهار داشت: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده که امید است یک ناجی و حامی مالی مناسب پیدا شود تا بتوانیم با ورزشکاران منتخب قرارداد ببندیم.

زرگری با بیان اینکه شرکت در رقابت‌های لیگ، هزینه‌های زیادی را می طلبد و تامین آن از عهده هیات خارج است، افزود: ۲ تیم برتر این رقابت ها در مسابقات لیگ جهانی پاورلیفتینگ که امسال در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

منبع: ایرنا

285660