در پی ششمین دوره انتخابات شورای شهر در زنجان محقق شد:

۲۴۱ داوطلب تایید صلاحیت شدند

فرماندار زنجان از تایید صلاحیت ۲۴۱ نفر در شهرهای زنجان، ارمغانغانه و نیک پی و رد صلاحیت ۷۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر خبر داد.

تصویر ۲۴۱ داوطلب تایید صلاحیت شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، رضا عسگری افزود: از امروز موضوع اعلام تایید و رد صلاحیت داوطلبان ششمین دوره شورای شهر آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع از زمان ثبت نام ششمین دوره شورای شهر تاکنون ۱۴ داوطلبان شهرستان انصراف دادند که از این تعداد ۱۱ نفر قبل از بررسی صلاحیت ها و سه نفر دیگر بعد از بررسی این روند بوده است.

این مسوول ادامه داد: از مجموع ۷۷ نفر رد صلاحیت شده، ۶۸ نفر به شهر زنجان، هفت نفر به شهر ارمغانخانه و ۲ نفر به نیک پی اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: بر این اساس از مجموع تایید شدگان نیز ۲۲۲ نفر به شهر زنجان، هفت نفر به شهر ارمغانخانه و ۱۱ نفر نیز به شهر نیک پی تعلق دارد.

فرماندار زنجان ادامه داد: داوطلبان تایید صلاحیت نشده چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند.

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفته بود: با پایان یافتن موعد ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این استان، شمار داوطلبان به ۷۰۴ نفر رسید و ۴۷ درصد از داوطلبان به صورت الکترونیکی ثبت نام کردند.

منبع: ایرنا

285499