خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان عنوان کرد: رعایت الگوی مصرف برق از سوی مشترکان در خوزستان و مدیریت مصرف با کاهش ساعت اداری در سال ۱۳۹۹ ، باعث شد تا ۳۵۰ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی شود.

حداقل 80درصد مرگ و میر کرونایی روزانه کشور در استان خوزستان است، در حالی که جمعیت این استان کمتر از 6درصد جمعیت کشور است. 6درصد جمعیت کشور 80درصد مرگ و میر روزانه کرونا را دارد! فراموش نکنیم که مساله فقط خوزستان نیست، بلکه مساله ملی است.
نایب رئیس اول مجلس گفت: ویروس ووهان را می‌توانستیم ظرف دو هفته پیش بینی کنیم که کدام شهرها وضعشان بدتر یا بهتر می شود ولی الان به علت سرعت سیر بالایی که دارد قدرت پیش بینی ما را به شدت کاهش داده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با عنوان اینکه هرچه تعداد تست‌ گیری کرونا بیشتر باشد، تعداد بیشتری از بیماران شناسایی خواهند شد اعلام کرد: رکورد تست‌ گیری کرونا در خوزستان شکسته شد.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه بحث لزوم تعطیلی و قرنطینه خوزستان یک موضوع سیاسی نیست، گفت: نسبت به تصویب تعطیلی و قرنطینه خوزستان در ستاد ملی مقابله با کرونا، چندان امیدی نداریم‌.
فرماندار اهواز با اشاره به آماده‌سازی و تامین ۱۵۰ تانکر برای آبرسانی به بیمارستان‌ها و مراکز تجمعی و محلات این شهر، عنوان کرد: شهروندان در محلاتی که آب قطع شده برای استفاده از خدمات آبرسانی سیار با آتش نشانی و آبفا تماس بگیرند.
رئیس مجمع نمایندگان استان:

آقای روحانی قرنطینه خوزستان را تایید کنید

سیدکریم حسینی گفت: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند؛ در این زمینه با معاون رئیس جمهور نیز صحبت شده تا این مساله را پیگیری کند.
دارنده ۲ مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان آسیا و فرزند جانباز و آزاده سرافراز ۸ سال جنگ تحمیلی پس از بار‌ها ناکامی برای پیدا کردن شغل در ادارات مختلف خوزستان، سرانجام در شهرداری دزفول به عنوان رفتگر مشغول به کار شده است.
استاندار خوزستان با بیان اینکه تردد در دو مرز خوزستان عامل تشدید کرونا و وضعیت قرمز در استان شده است.
فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته برای رفع نیازهای خوزستان از وزارتخانه‌ها و نهادهای ملی در سال‌های اخیر عنوان کرد: پیشرفت و حل مشکلات استان در سایه هم‌افزایی، وحدت و انگیزه خدمت به مردم محقق خواهد شد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اعلام اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها یکی پس از دیگری دارد تکمیل می‌شود عنوان کرد: نگران هستیم که در روزها و هفته‌های آینده بیمارستان‌های خوزستان نتوانند آنگونه که باید، به بیماران کرونا خدمات‌رسانی کنند.
بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: با توجه به مصوبات کرونایی بندرامام خمینی(ره) مسیرهای ورودی از سمت آزادراه خلیج‌فارس اهواز - بندر امام‌‌ خمینی و شادگان -آبادان تا اطلاع بعدی، مسدود شد.