پیش بینی هواشناسی خوزستان سه شنبه 18 بهمن 1401

گزارش پیش بینی هواشناسی خوزستان سه شنبه 18 بهمن 1401 نشان دهنده این است که سامانه بارشی در استان تا اوایل روز پنجشنبه ادامه دارد.
تصویر پیش بینی هواشناسی خوزستان سه شنبه 18 بهمن 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان تا اوایل روز پنجشنبه ادامه دارد.محمد سبزه زاری اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان تا اوایل روز پنجشنبه ادامه دارد که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای، احتمال ریزش تگرگ (در مناطق شمالی و شرقی) و بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد. مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: بارش در دیگر نقاط استان به‌صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود.

وی افزود: شمال خلیج‌فارس از اواسط وقت امروز تا اواخر هفته مواج پیش‌بینی می‌شود. مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: همچنین تا روز سه‌شنبه وزش بادها به‌ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط و گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته شادگان با ۲۲.۴ و دهدز با ۴.۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند و در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۲۱.۴ و حداقل به ۱۱.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع:مهر

461491