خوزستان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: زیرساخت‌های استان خوزستان تکمیل نیست که دلیل آن را نبود منابع مالی عنوان می کنند اما منابع مالی اولویت دوم است، در این طرح‌ها حتی از منابع مالی جهانی هم وارد شده، اما به اشتباه هزینه شده است و سوءمدیریتی در سطح استان وجود دارد.
ورود عملیاتی سپاه به مناطق سیل زده؛

تنگسیری: تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم خواهیم بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تشریح اقدامات سپاه در جهت ساماندهی به مشکلات مردم خوزستان تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه همانند سال گذشته در کنار مردم خوزستان تا رفع کامل مشکلات آنها خواهد بود.
نماینده مردم اهواز با اشاره به نقش آلاینده های صنعتی و سوختن صفیره در تشدید آلودگی هوا در اهواز خواستار برنامه ریزی برای کنترل این امر شد.
نگاهی به ماجرای دختر آبادانی:

ابرهای ما به ابرهای هیچ آسمانی شبیه نیست

یادداشت/تقریبا سه روز است که از اتفاقی که به" دختر آبادانی " معروف شد گذشته و در این مدت واکنشها بیش از اندازه متنوع و گاه افراطی شده است. این اتفاق قبل از هرچیز رسانه ها، سیستم دادگستری و جامعه شناسان را به مبارزه طلبیده و هر لحظه بر فشار افکار عمومی افزوده، بطوری که فیلم ها و توضیحات مختلفی که پس از آن حادثه از منابع رسمی و غیر رسمی ساخته و منتشر شده، افکار عمومی را قانع و روشن نکرده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: قرارگاه خاتم الانبیا که بنا است در ۵ منطقه پروژه بزرگ محرومیت زدایی را اجرا کند و شهردار اهواز، مسئولان و شهرداران مناطق ۸ گانه اهواز نیز پای کار هستند تا در این مناطق، با کمک دستگاه‌ها، صنایع، سپاه و ارتش به حل مشکلات اولویت دار بپردازند.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان خوزستان از آغاز به کار ۵۱ ایستگاه آوای ورزش در همسایگی در این استان خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از ۳۰ مربی در رشته‌های مختلف ورزشی تا پایان آذر میزبان مردم استان است تا ساعتی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ورزش بپردازند.
اعضای هیات کشتی خوزستان در اعتراض به آنچه که در برگزاری مجمع انتخاب پنج عضو شهرستانی، برای حضور در مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی خوزستان بیان شد، استعفا دادند.
بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور در مرکز ایفمارک، در آزمایشات پزشکی پیش فصل فصل شرکت کردند.
حوزه بازرسی وزارت کشور در گزارشی، نتیجه ارزیابی عملکرد استانداری های کشور در شاخص‌های اختصاصی و عمومی را اعلام کرد و آنچه از جدول فوق برمی آید خوزستان تهِ جدولی ست.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد:

کشتی خوزستان باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کند

ابراهیم نصیری با اشاره به اینکه کشتی خوزستان باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کند، گفت: خوزستان قطب بلامنازع کشتی کشور به شمار می‌رود و هر ساله کشتی‌گیران جدیدی را به عرصه ملی معرفی می‌کند که برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند.