فرماندار بجنورد:

فعالیت گروه‌های ۳ و ۴ شغلی در بجنورد ۱۰ روز تعطیل می‌شود

فرماندار بجنورد گفت: فعالیت‌های اصناف از ۱۴ آبان ماه تا ۲۳ این ماه در گروه‌های شغلی ۳ و ۴ دارای محدودیت است و فعالیت حضوری این گروه‌های شغلی به مدت ۱۰ روز متوقف می‌شود.

به گزارش پرسون؛ فرماندار بجنورد صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی اعمال محدودیت‌های ترددی و صنفی در بجنورد که در فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به دستورات ستاد ملی کرونا در وضع محدودیت‌های ترددی اظهار کرد: بر اساس ابلاغ انجام شده محدویت‌های ترددی از ساعت ۱۲ ظهر امروز در بجنورد آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه پیدا می‌کند.

غلامرضا عوض زاده در ادامه با اشاره به جزئیات این طرح تصریح کرد: ورود هرگونه خودرو شخصی با پلاک‌های غیر بومی به بجنورد و خروج هر گونه خودرو شخصی با پلاک بومی بجنورد از مرکز خراسان شمالی ممنوع خواهد بود.

وی همچنین از محدودیت فعالیت اصناف نیز خبر داد و افزود: فعالیت‌های اصناف از ۱۴ آبان ماه تا ۲۳ این ماه در گروه‌های شغلی ۳ و ۴ دارای محدودیت است و فعالیت حضوری این گروه‌های شغلی به مدت ۱۰ روز متوقف می‌شود.

عوض زاده در انتها گفت: فشار اقتصادی در میان اقشار مختلف و اصناف وجود دارد و تاکنون نیز ضرر و زیان‌های هنگفتی از سوی شیوع کرونا به اصناف وارد شده ولی باید برای کنترل شیوع کرونا این محدودیت‌ها اعمال شود.

منبع: مهر

209509