خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ایجاد معبر ۴۰ متری برای اتصال مهدیه به بزرگراه پیام اعظم (ص) یا آزادی سابق به منظور تخلیه بار ترافیکی در این محدوده با جلب نظر مثبت اعضاء شورای همتا موافقت شد.
مدیرعامل شرکت آبفای مشهد خبر داد؛

کاهش 65 درصدی بارش در مشهد و احتمال جیره‌بندی آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: بر اساس آمارهای موجود در ۲۳ روز گذشته از فروردین ماه سال جاری تقریبا افزایش قابل توجهی در مصرف آب در مشهد وجود داشته است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: بارندگی 60 درصد در سطح خراسان رضوی عقب است و در حال حاضر در استان خشکسالی اتفاق افتاده است، بنابراین باید برنامه‌های خود را داشته باشیم تا تبعات این پدیده را در شهرها و روستاهای استان کمتر کنیم.
فرماندار گلبهار گفت: مصوبه شورای شهر گلبهار مبنی بر خاتمه کار "سید ابوالفضل فاضلی" شهردار این شهر به تایید کمیته انطباق فرمانداری این شهرستان رسیده و اجرا شده است.
پرونده ‌های خسارت‌ زلزله‌ استان ‌های کردستان و خراسان ‌رضوی با اتکا به تجربیات گذشته، برنامه ‌ریزی ‌ها و هماهنگی ‌ها به سرعت تکمیل و مبالغ مربوط در کوتاه ‌ترین زمان به حساب ذی ‌نفعان واریز می ‌شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه امسال در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار نوروز، هزار و ۴۸۰ پرونده تخلف اقتصادی به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال در این استان تشکیل شد.

معاون اول رییس جمهور گفت: استان خراسان رضوی مهمترین استان از لحاظ جمعیت، وسعت، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و توسعه است و پتانسیل استان در زمینه های صنعتی، کشاورزی، خدمات و گردشگری زیارتی، می تواند همواره به کانون های مهم توسعه و پیشرفت ایران تبدیل شود.
معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز ۱۴ فروردین وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و مدیران این استان قرار گرفت.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۳۷۵ هزار و ۵۷۲ مورد اقامت از ۲۵ اسفند پارسال تا نهم فروردین ماه جاری در واحدهای اقامتی رسمی شامل هتلها، هتل ‌آپارتمانها، مهمانپذیرها، اقامتگاههای بومگردی و مجتمع‌های گردشگری این استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس گزارش راهداران و سامانه‌های نظارتی روز شنبه پدیده مه گرفتگی در برخی جاده‌های این استان موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مناطق شده است.

مدیرعالی حرم مطهر رضوی با اعلام اینکه مراسم تحویل سال تا پایان برنامه‌های رسمی حرم رضوی در روز سال تحویل از شبکه‌های مختلف رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی در بستر پیام‌رسان‌های مختلف به طور زنده یا در قالب آیتم‌های ارتباطی پخش خواهد شد، افزود: تا از هر نقطه از ایران و جهان دل‌های همه دلدادگان به شبکه‌های ضریح منور رضوی وصل شود.

رئیس اجرایی کارگروه اماکن ناایمن مشهد خبر داد:

ناایمن بودن ساختمان جدید پردیس سینمایی کوهسنگی

رئیس اجرایی کارگروه اماکن ناایمن مشهد اعلام کرد: طبق بازدیدها و ارزیابی‌های صورت گرفته کارشناسان این کارگروه از اماکن پرخطر شهر مشهد، ساختمان جدید پردیس سینمایی مهر کوهسنگی جزو مکان‌های ناایمن شناخته شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اعلام کرد:

عرضه ۶ تن مرغ گرم در روستابازار مشهد

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اعلام کرد: ۶ تن مرغ گرم از طریق روستابازار مشهد در بین مردم این شهر عرضه شد.