تاکید استاندار خراسان رضوی به استفاده از ظرفیت های ملی زیارت

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد که ظرفیت های ملی زیارت هم در کنار استان خراسان رضوی قرار گیرد وی در ادامه گفت:همانطور که تمام ظرفیت های استانی برای خدمت رسانی به زائران بکارگرفته می شود بنابراین شایسته است تا ظرفیت های ملی هم در بخش های مختلف کنار این استان قرار بگیرد.
تصویر تاکید استاندار خراسان رضوی به استفاده از ظرفیت های ملی زیارت

به گزارش سایت خبری پرسون،یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در دیدار با سید عزت‌الله ضرغام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضمن بیان برخی مسایل و مشکلات استان در میزبانی مناسب از زائران در مشهد اظهار کرد: همانطور که تمام ظرفیت های استانی برای خدمت رسانی به زائران رضوی بکارگرفته می شود شایسته است ظرفیت های ملی هم دربخش های مختلف کنار استان باشند.

تشکیل ستاد دائمی اجرایی خدمات سفر، ارائه خدمات شایسته به زائران امام هشتم (ع) با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مشهد، ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائران، تشکیل کارگروه زیارت در خراسان رضوی، پیگیری و حل مشکلات زائران و خدمات‌رسانی به زائران در نوروز ۱۴۰۱ از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و فرآیند صدور مجوز گردشگری در استان و پیگیری مصوبات کارگروه ملی زیارت نیز در این نشست مطرح شد.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز از مشارکت تمام بخش‌ها در ارائه خدمات به زائران و اسکان آنها قدردانی کرد.

منبع : اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

394829

مطالب مرتبط