122 بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در خراسان رضوی بستری شدند

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونا از بستری شدن 122 بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در خراسان رضوی خبرداد.
تصویر 122 بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در خراسان رضوی بستری شدند

به گزارش سایت خبری پرسون،دکتر محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید- ۱۹ گفت: در یک روز گذشته، ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه از این تعداد ۸۷ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند افزود: هم اکنون ۴۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۳۱۶ نفر است.

وی گفت: هم اکنون ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۸۱ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر پهلوان با بیان اینکه همه سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا فعال و در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: دیروز ۵۴۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات دریافت کردند.

وی تصریح کرد: مهمترین اصل در کنترل زنجیره انتقال بیماری کرونا، تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستور‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و استفاده از ماسک است.

منبع : صداوسیما

391969