استاندار خراسان رضوی:

برخورد منفعلانه درباره امنیت غذایی قابل پذیرش نیست

استاندار خراسان رضوی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گفت که برخورد انفعالی با مسائل قابل قبول نیست و باید در این رابطه پیشگیرانه تصمیم گرفت.
تصویر برخورد منفعلانه درباره امنیت غذایی قابل پذیرش نیست

به گزارش سایت خبری پرسون،یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امروز، روز امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی خراسان رضوی اعلام کرد که اگر بخواهیم انفعالی عمل کنیم، ممکن است یک کالا گران و یا در بازار کمیاب شود. این کار اثر روانی و مخرب خود را می‌گذارد. قیمت کالا در این استان نیز نباید نسبت به میانگین کشوری بالاتر باشد.

وی افزود: ما باید مدیر فعال کنشگر و نه واکنشی باشیم. باید کالاهای اساسی و ضروری را تامین کنیم و در همه ابعاد برنامه‌ریزی داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در جلسات مدیران باید بگویند در کجای راه قرار داریم و با چه مشکلاتی روبه‌رو هستیم و راهکار رفع آن چیست.

نظری خاطرنشان کرد: چگونگی مدیریت هم خیلی مهم است. اگر انبارها پر باشد ولی مدیریت به درستی انجام نشود، کالاها خراب می‌شود و یا در زمان مناسب به بازار نمی‌آید.

وی افزود: سه محور تامین، ذخیره و عرضه کالا باید مورد نظر باشد. در جهاد کشاورزی شکر، روغن، تخم مرغ، گوشت قرمز، مرغ و نهاده‌های دامی از جمله مواردی است که باید مورد نظر قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نظری عنوان کرد: باید از اکنون به فکر باشیم تا در تابستان و با ورود زائران را به استان در بازار کمبود وجود نداشته باشد.

392027