خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی در حاشیه مراسم تقدیر از صادر کنندگان نمونه استان گفت :مسائل اقتصادی قابل حل در استان خراسان رضوی، در اسرع وقت گره گشایی می شود و مسائلی که ریشه آن به تهران بازمی گردد، به وزیران یا مسوولان مرتبط در مرکز کشور ارسال می شود تا خواسته های استان پیگیری و حل شود. 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

نقشه راه جامع راه حل ساماندهی حاشیه شهر مشهد است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به مشکلات حاشیه شهر مشهد اظهارداشت که ایجاد نقشه راه جامع، راه حل ساماندهی حاشیه شهر در مشهد است و تصریح کرد که تحقق ایجاد تحول در مناطق حاشیه شهر مشهد به میزان دردمندی و دغدغه مدیران اجرایی استانی نسبت به معضلات محلات محروم بستگی دارد.
ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

در سرازیری پیک کرونا قرار داریم

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد که مشهد در سرازیری پیک کرونا قرار داشته و شاهد کاهش آمارهای بستری و ابتلا به کرونا در این شهر هستیم.
معاون عملیات آتش نشانی مشهد از سوختگی و جراحت پنج پسر نوجوان ، در حین ساخت مواد محترقه در داخل یک منزل مسکونی، در بولوار حر عاملی این شهر خبر داد
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت که تنها بانک پوست کشور در بیمارستان امام رضا(ع) فعال است. همچنین خاطرنشان کرد که در شیراز و تهران بانک پیوند اعضا نیز فعال است که پوست و دیگر اعضای بدن را برداشت و فرآوری می کنند، توکلیان افزود که بانک پوست مشهد خدمات اختصاصی این عضو را در زمینه های برداشت، فرآوری و نگهداری انجام می دهد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهارداشت که برای خدمت به زائران امام رضا(ع) باید از ظرفیت‌های همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به زائران نوروزی استفاده شود و همه دستگاه‌های اجرایی به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی پای کار بیایند.
به همت واحد پژوهش سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی

کتاب «طب سنتی و گیاهان دارویی در اسناد آستان قدس از دوره صفویه تا پایان قاجار» چاپ و منتشر شد

کتاب «طب سنتی و گیاهان دارویی در اسناد آستان قدس از دوره صفویه تا پایان قاجار» در 200 نسخه با قطع وزیری توسط واحد پژوهش سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اعلام کرد که بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش برف و باران در برخی جاده‌های این استان و پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید رانندگان ولغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

پرواز همدان- مشهد از امروز ۱۷ اسفندماه دوباره آغاز خواهد شد اولین پرواز پس از مدت ها با توجه به مه شدید و کاهش دید در فرودگاه همدان با  تاخیر انجام می‌شود.
مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی اعلام کرد که با پیش‌بینی حضور گسترده زائران همگام با نوروز امسال نیازمند یک شبکه پویا و بدون اختلال برای زائران هستیم و برای همین منظور نسل جدید سایت‌های مخابراتی همراه اول برای نوروز امسال در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب می شود.
نخستین همایش تجلیل از جانبازان صندوق بازنشستگی فولاد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
رئیس انجمن کشتی با چوخه و مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند و مقرر شد مسابقات بین المللی کشتی با چوخه مزین با نام امام رضا(ع) در خردادماه سال 1401 به میزبانی شهر مشهد و با حضور تیم های مختلف از سراسر جهان برگزار شود.

پس از گذشت 2 سال از بیماری کرونا و وقفه در سفرهای نوروزی امسال با تقارن ایام مذهبی شعبانیه با تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و روند فراگیر واکسیناسیون عمومی و بازگشت تقریبی مردم به شرایط عادی زندگی و سفر، پیش‌بینی‌ها را نسبت به افزایش چشمگیر تقاضای سفر به مشهد و خراسان رضوی تشدید و پررنگ کرده است.

تخلفات گسترده در زمینه حفظ جان کارگران خدمات شهری:

اطیمنان برخی پیمانکاران از عدم نظارت شهرداری مشهد

شهر مشهد در حالی به استقبال بهار 1401 می رود که خبر حادثه مجدد برای کارگران خدمات شهری سبب ایجاد نگرانی های بسیاری در خصوص تامین امنیت جانی این قشر زحمتکش شده است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اعلام کرد که نامگذاری سومین روز ماه شعبان المعظم و روز ولادت اباعبدالله (ع) بنام روز پاسدار نیز تدبیر حکیمانه‎ای بود که به واسطه آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدا با سیره اباعبدالله (ع) و خصوصاً قیام عاشورا گره خورد و تاکنون در پهنه توسعه قیام عاشورا، اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز درحال گسترش است. 
سوم شعبان المعظم است، روز مولودی که هزار وصف عاشقانه از لب ترانه‌های انس و ملک در توصیف مقام آسمانی او جاری است. اوست سید جوانان اهل بهشت، کشتی نجات و چراغ فروزان هدایت. امام عاشقان است و سرور و سالار شهیدان.
48 ساعت پس از تصادف شدید دو کارگر خدمات شهری در مشهد:

وضعیت مصدومان پایدار و روبه بهبودی است

آخرین اطلاعات به دست آمده از تثبیت وضعیت دو کارگر آسیب دیده در حادثه اخیر در منطقه 8 شهرداری مشهد خبر میدهد.
در هفتمین سالروز شهادت سرداران پرافتخار لشکر فاطمیون:

از خانواده شهدای فاطمیون تجلیل شد

شهدا با جان فشانی و ایثار از آسایش و راحتی خود گذشتند تا مبادا خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد شود