فراخوان طرح تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد منتشر شد

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح هایی که توسط مدیریت شهری با هدف پیشگیری از اعتیاد انجام می شود، طرح «مهرورزی» است و به منظور تربیت مربی در این حوزه فراخوان های عمومی داده شده است.
تصویر فراخوان طرح تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد منتشر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس نظافت در همین رابطه بیان کرد: به دلیل استقبال مخاطبان از طرح مهرورزی این طرح برای دومین سال پیاپی در مناطق سیزده گانه شهر مشهد با هدف پیشگیری از اعتیاد برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروزه در کشور ما به دلایل مختلفی اعتیاد در اقشار مختلف جامعه دیده می شود و باید در راستای پیشگیری از آن اقدامات مناسبی انجام داد.

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اجرای طرح مهرورزی، افزود: در این طرح مباحث به روز در خصوص پیشگیری از اعتیاد مطرح می شود و مناسب تمامی اقشار است.

نظافت همچنین گفت: به منظور تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد و استفاده از ظرفیت این مربیان در دوره های آموزشی مهرورزی فراخوان هایی داده شده و قرار است امسال هزار و 700 مربی در این حوزه تربیت شوند که برای 300 نفر از این تعداد در سال گذشته کلاس های آموزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اقدام تربت مربی در حوزه پیشگیری از اعتیاد به صورت تخصصی برای اولین بار انجام می شود بیان کرد: این افراد پس از حضور در دوره های آموزشی به عنوان یک کنشگر اجتماعی پیشگیری از اعتیاد به جامعه معرفی می شوند.

منبع: پرسون

740403