رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی:

پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است

به نظر می‌رسد آقای پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است.

تصویر پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا ترقی با اشاره به شعار دکتر پزشکیان مبنی بر تشکیل دولت وفاق ملی، اظهار کرد: به‌ عنوان گام اول اگر عمده این ترکیب از مجلس رأی اعتماد گیرد، به نظرم خوب است و دولت جدید با شاکله جدید و استفاده از نیروی جناح‌های مختلف شکل می‌گیرد.

وی افزود: کابینه پیشنهادی هماهنگی لازم با رئیس‌جمهور را دارد و به نظر می‌رسد اگر به لحاظ کارآمدی بتواند بر مشکلات بخش‌های مختلف مانند معیشت، اقتصاد، مسائل فرهنگی و اشتغال که نمایندگان مطرح و جزو مطالبات مردم است، غلبه کند، گام بسیار خوبی برای ارتقا و افزایش سرمایه اجتماعی دولت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با وظیفه سایر نهادها جهت تعامل با دولت عنوان کرد: در درجه اول اگر رأی اعتماد به کابینه داده شود، وظیفه مهمی است که مجلس انجام می‌دهد و بعد از آن همان‌طور که رهبری اشاره کردند، همه باید به دولت یاری دهند تا به مشکلات غلبه کند و توفیق دولت را، توفیق خود بدانند. اگر این سیاست دنبال شود، به نظر می‌رسد قوای مقننه و مجریه به وظیفه خود در قبال دولت عمل کرده‌اند.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با اشاره به مشکلات کشور، بیان کرد: در این شرایط ما به کابینه‌ای نیاز داریم که بتواند از پس مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بربیاید. امیدواریم دولت چهاردهم بتواند شرایط را تثبیت و با کمک سایر قوا و دستگاه‌ها بر مشکلات غلبه کند.

منبع: ایسنا خراسان رضوی

741624