مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

ضرورت کمک حداکثری به فضای مجازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید به کمک فضای مجازی بیایند، اظهار داشت: با وجود آنکه بازنشر مطالب و تولیدات فرهنگی در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها به شمار می‌رود اما در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد که باید رفع شود.
تصویر ضرورت کمک حداکثری به فضای مجازی

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاریاظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید به کمک فضای مجازی بیایند.

وی افزود: با وجود آنکه بازنشر مطالب و تولیدات فرهنگی در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها به شمار می‌رود اما در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد که باید رفع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تولید محتوی و ایجاد مطالب جدید با زحمات فراوان و با تلاش اتاق‌های فکر تهیه می‌شود، به همین دلیل لازم است بستری مناسب برای بازنشر آن وجود داشته باشد.

شریفی عنوان کرد: در حوزه بازنشر محتوی، تکرار بسیار مهم است و این موضوع در یک بازه زمانی خاص قطعاً تأثیرگذار است، لذا باید بدون ایجاد دل‌زدگی و خستگی به سمت تکرار تولید محتوی برای رسیدن به اثر بیشتر پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر ظرافت‌ها و اهمیت خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: این حوزه بسیار متنوع است که شامل فعالیت‌های قرآنی، رسانه، هنر و... می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آن دست از سلبریتی‌ها که از مردم حمایت می‌کنند مورد هجمه رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرند، اضافه کرد: درست است که رفتار برخی از سلبریتی‌ها باعث شده واژه سلبریتی به یک کلمه بد تبدیل شود، اما همه افراد مشهور را نباید در یک گروه قرار داد و آن‌ها را درهم کوبید.

شریفی بیان کرد: خوشبختانه در چهارمحال و بختیاری پدیده معاند را نداریم و این یک نکته مثبت برای این استان است که سه قوم لر، ترک و فارس در کنار یکدیگر بدون هیچ مشکلی زندگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: اگر بتوانیم در جذب حداکثری هنرمندان موفق عمل کنیم بسیار اثرگذار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توجه به مقوله فرهنگ در فضای مجازی و همچنین خرده‌فرهنگ‌ها بسیار بااهمیت است و نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعلی برنامه محور است که بسیار می‌تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی مؤثر باشد.

منبع:جهانبین نیوز

352018