چهارمحال و بختیاری

در پی آلودگی آب کارون صورت گرفت؛

شکایت انجمن دوستداران طبیعت از شرکت نفت

مدیر انجمن دوستداران طبیعت و محیط زیست خوزستان از تشکیل کمیته ویژه این انجمن برای طرح شکایت علیه شرکت خطوط لوله نفت و مخابرات ایران منطقه اصفهان به دلیل آلودگی آب رودخانه کارون در پی نشت نفت از خط لوله انتقال نفت خبر داد.
عضو شورای شهر سر خون از توابع شهرستان اردل در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: هم‌اکنون در برخی از مناطق سر خون حریق مجددا شعله‌ور شده است، دود بسیار غلیظی در منطقه وجود دارد و از مردم خواسته شده در منازل بمانند.
معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت:

کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال تخلف در بازار توزیع مرغ

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۲ میلیارد ریال تخلف در بازار توزیع مرغ در استان چهارمحال و بختیاری کشف شد.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد:

۲۰ هکتار زمین برای دفن زباله‌های شهرستان شهرکرد اختصاص بافت

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: حدود ۲۰ هکتار زمین برای دفن زباله‌های شهر شهرکرد، شهر کیان، شهر طاقانک و دهیاری بهرام‌آباد اختصاص داده شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری:

چهار جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری احداث می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از احداث چهار جایگاه سوخت دو منظوره و تک منظوره در شهرستانهای مختلف این استان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

سرانه تولید گوشت و لبنیات چهارمحال وبختیای از متوسط کشور بالاتر است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره روند رو به رشد توسعه و اصلاح نژاد در واحدهای دامپروری و طیور در این استان گفت: سرانه تولید گوشت قرمز، سفید و محصولات آبزی پروری از متوسط کشور بالاتر است .

امام جمعه شهرستان کوهرنگ مطرح کرد:

لزوم برنامه‌ریزی برای تقویت اقتصاد داخلی

امام جمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه با همت و تلاش مضاعف باید اقتصادمان را قوی کنیم، گفت: سابقه امریکایی‌ها بعد از انقلاب نشان می‌دهد با آمدن جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها تغییری در سیاست‌های کلانشان ایجاد نمی‌شود.


معاون دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری:

۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری توزیع شد

معاون دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه زیرساخت‌های شهری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های این استان توزیع شده است.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: کارت‌های هوشمند ملی آماده تحویل در استان ۱۰ هزار و ۸۸۶ کارت است و ۴۵ هزار نفر (حدود ۶ درصد) از واجدان شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام نکرده‌اند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

هشتمین کنگره ادبیات پایداری برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین کنگره ادبیات پایداری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت:

افتتاح ۱۳ خانه مسکونی در روستا‌های محروم بازفت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۳ خانه مسکونی در روستا‌های محروم بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ بهره‌برداری شد.
معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:

افزایش تامین نهاده‌های دامی در استان/ مرغ ارزان می‌شود

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد تامین نهاده‌های دامی از 35 درصد ماه گذشته به 60 درصد گفت: وضعیت توزیع مرغ در استان خوب است و قیمت آن به زودی کاهش می‌یابد اما نباید اجازه داد هیچ مرغی از استان خارج شود.