پیگیری مشکلات و تامین نیازمندی‌های آموزشی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: در نشست با وزیر آموزش و پرورش مشکلات آموزشی استان بررسی و رفع این مشکلات و تامین نیازمندی‌های استان پیگیری شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از چهار محال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در نشستی با حضور وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش استان، مشکلات، نیازمندی‌ها و چالش‌های حوزه آموزش و پرورش استان مطرح و تلاش شد تا بخشی از این نیازمندی‌ها تامین شود.

وی افزود: تامین کمبود نیروی آموزشی و خدماتی، افزایش جذب دانشگاه فرهنگیان، رفع مشکل نیرو‌های حق‌التدریس بخشی از نیاز‌های حوزه آموزش و پرورش استان در حوزه نیروی انسانی است که در این نشست مطرح شد.


بیشتر بخوانید؛

«جشنواره هنر قرآنی دانش» یک حرکت بدیع در آموزش و پرورش یزد / عدالت آموزشی به برکت خون شهدا محقق می شود


عباسی اضافه کرد: کمبود فضا‌های آموزشی، نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس، نیاز مدارس استان به تجهیزات، تکمیل و تجهیز مدارس نیمه‌تمام و حل مشکل بدهی قبوض آب، برق و گاز مدارس از دیگر مسائل استان است که در این نشست مطرح و برای رفع آن راهکار‌هایی ارائه شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مشکلات آموزشی در مناطق سخت‌گذر استان نیز اشاره کرد و گفت: مشکل اتصال به شبکه شاد و نبود اینترنت در این مناطق از مهمترین مشکلات این مناطق است که در نشست با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد.

228305