تهران

رییس پلیس راهور استان، از رفع توقیف موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ های غرب استان تهران ( موتورسیکلت های توقیفی تا قبل از تاریخ 29 اسفند 98) خبر داد.
سردار ظهیری فرمانده انتظامی تهرانخبر داد؛

انهدام باند ضرب و توزیع سکه های تقلبی طلا

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند ضرب و توزیع سکه های تقلبی طلا در شهرستان ملارد و کشف 90 عدد سکه تقلبی خبر داد.
فرماندار اسلامشهر خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی باغ فیض

فرماندار اسلامشهر و رئیس شورای تامین شهرستان از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی باغ فیض توسط ماموران جان بر کف انتظامی شهرستان در روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه در شهر قم خبر داد.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به افزایش ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا گفت: از کلیه همشهریان عزیز تقاضا دارم با توجه به ابلاغ مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه تا روز جمعه از استان تهران خارج نشوند.
فرماندار شهرستان رباط کریم خبر داد؛

اعمال محدودیت رفت و آمد در شهرستان رباط کریم

فرماندار رباط کریم گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متمردان طرح ممنوعیت منع رفت و آمد در شهرستان در نظر گرفته شده است.
سردار احمد عبداللهی در گفتگو با پرسون؛

راهبرد تدافعی مجموعه سپاه در برابر ویروس کرونا چیست؟

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: برابر آنچه که با تحولات وزارت بهداشت و درمان صورت گرفته است؛ بسیج جامعه پزشکی با شروع طرح خانه به خانه بتوانند بیماران را شناسایی کنند و برای اجرای این اقدام مشارکت مردم را می طلبد.


فرماندار شهرستان شهریارخبر داد؛

افتتاح میانگین سالانه ۱۵ مدرسه در شهریار

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به افتتاح میانگین سالانه ۱۵ مدرسه طی سال‌های اخیر در شهرستان شهریار، گفت: بایستی علاوه بر استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها در احداث مدارس، ظرفیت دهیاری‌ها نیز در تعمیر و تکمیل مدارس در مناطق روستایی فعال شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری مطرح کرد؛

فضاسازی مناسب مراسمات مذهبی و ملی در ایام بیماری کرونا

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به شرایط کرونایی، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تمام توان و با بهره گیری از ظرفیت های آستان حضرت عبدالعظیم (ع) موضوع فضاسازی شایسته ایام پیش رو را در دستور کار قرار دهند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید تعطیلی یک هفته ای صنوف پرتردد و ریسک‌پذیر در گروه‌های سه و چهار شهر تهران خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز ، ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم:

توزیع 7000 ماسک رایگان بین مراکز فرهنگی و مذهبی رباط کریم

روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم از توزیع 7 هزار ماسک رایگان توسط تبلیغات اسلامی رباط کریم بین مراکز فرهنگی و مذهبی این شهرستان در راستای حفظ سلامت مردم خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

فوت ۵ بیمار کرونایی در شهرستان بهارستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: شهرستان بهارستان در حال حاضر در مقوله تعداد مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد.
فرماندار شهرستان رباط کریم گفت:

اعتبار خودکار دفترچه های بیمه سلامت تا سال آتی

فرماندار رباط کریم در دیدار با رئیس اداره بیمه سلامت گفت: دفترچه های درمانی بیمه سلامت تا فروردین سال آینده به صورت خودکار تمدید اعتبار شد.