امام جمعه ایلام مطرح کرد؛

لازمه مسئولیت، داشتن روحیه جهادی و انقلابی

امام جمعه ایلام گفت: مدیران و مسئولان باید با روحیه جهادی مانند آنچه در هشت سال دفاه مقدس رخ داد، انجام وظیفه کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در استان ایلام، صبح امروز در آیین معارفه و تودیع محمد نوذری؛ استاندار جدید این استان، مطرح کرد: خدمتگزاری به مردم باید از اولویت های مسئولین در نظام اسلامی باشد.

وی با خطیر عنوان کردن مسئولیت در جمهوری اسلامی ، ابراز کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک وظیفه سنگین و خطیر می باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: مسئولان باید با نگاه خدمت به مردم پا به عرصه مسئولیت بگذارند و اگر خدای ناکرده با نگاه برخورداری از مسائل مالی و این دست موارد به عنوانی برسند، در نزد خدای متعال سربلند نخواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید با روحیه جهادی مانند آنچه در هشت سال دفاع مقدس رخ داد، انجام وظیفه کنند، اظهار کرد: مسئولین باید با تمام توان برای موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی تلاش کنند و روحیه انقلابی و جهادی اشته باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات قاسم سلیمانی دشتکی؛ استاندار سابق ایلام، بیان داشت: امیدوار هستیم استاندار جدید نیز برای ادامه دادن خدمات و کارهای استاندار سابق تلاش کند و با تلاش خود مردم را امیدوار کند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با بیان اینکه اجماع خوبی برای استاندار جدید در استان در حال شکل گیری می باشد، گفت: مسئولین باید گوشی شنوا برای شنیدن درد، گله و شکایت مردم داشته باشند، حتی اگر نمی توانند اقدامی انجام دهند.

امام جمعه ایلام در پایان افزود: با توجه به شرایط امروز که دشمن در صدد ایجاد ناامیدی در بین مردم می باشد، مسئولان باید تمام تلاش خود را برای انجام اقدامات موثر انجام دهند تا در بین مردم روحیه نشاط و امید پدید آید.

نوروزی_استان ایلام

257919