مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

موارد جدید کرونای انگلیسی در استان به ثبت رسید

محبوب رستمزاد گفت: به دلیل عدم توجه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش شیوع بیماری در سطح استان می باشیم به طوری که 23 مورد جدید کرونای انگلیسی در استان به ثبت رسیده است

تصویر موارد جدید کرونای انگلیسی در استان به ثبت رسید

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محبوب رستمزاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه 23 مورد جدید کرونای انگلیسی در استان به ثبت رسیده است، عنوان کرد: به دلیل عدم توجه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش شیوع بیماری در سطح استان می باشیم.

وی با تاکید مجدد بر سرعت شیوع بیشتر ویروس کرونای انگلیسی نسبت به ویروس قبلی، اضافه کرد: سرعت شیوع ویروس جدید که در استان پخش شده است، بسیار بیشتر است و باید مردم اجرای پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

رستمزاد تصریح کرد: وضعیت الان می تواند نشانه شروع موج جدید از بیماری در سطح استان و کشور باشد و باید آمار رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان های مختلف افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان خاطر نشان کرد: در این ایام رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنیم که اگر موج دیگری شروع شود همه پشیمان خواهند شد، پس با رعایت پروتکل ها از این اتفاق جلوگیری کنیم.

نوروزی_استان ایلام

278264