رشد 22 درصدی صدور بارنامه در البرز

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: تعداد بارنامه‌های صادره شده از شرکت حمل و نقل کالا در استان بیش از ۷۹۱ هزار مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است.
تصویر رشد 22 درصدی صدور بارنامه در البرز

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین پرویزی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ شرکت حمل و نقل کالا در البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۴۸ تن کالا طی ۷۹۱ هزار سفر کامیونی از مبدا استان البرز به سراسر کشور حمل شده است. تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها ۷۹۱ هزار و ۲۰۷ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز به سهم شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی اشاره و مطرح کرد: سهم ناوگان حمل و نقل کالای شهرستان فردیس ۱۰ درصد، اشتهارد ۱۷ درصد، کرج ۲۰ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۲۷ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۶ درصد بوده است.

این مسؤول با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای البرز به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، عنوان کرد: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و … عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فرآورده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می‌شود

منبع: مهر

586920