البرز

بر اساس گزارش پزشکی قانونی مربوط به پرونده شهید عجمیان، علت تامه فوت، نارسایی حاد قلبی به دنبال خونریزی شدید داخلی متعاقب برخورد تقریبا همزمان جسم برنده و نوک تیز (چاقو) به قفسه صدری و جسم سخت به پهلوی راست است که هر دو اقدام نیز با توجه به ادله و مستندات متعدد و فیلم صحنه جنایت و همچنین اقاریر صریح افراد در صحن دادگاه از سوی محمد حسینی و محمدمهدی کرمی صورت گرفته است.
معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان البرز با اعلام اعطای مجوز برای ایجاد چهار دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی، اعلام کرد که تعداد این دفاتر در استان به ۳۶  دفتر می‌رسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از اتمام عملیات اجرایی ۴۵ درصد از کلکتورهای اصلی جمع‌آوری روان‌آب‌های سطح شهر خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری و مقابله با سیلاب‌ها و آبگرفتگی‌های سطح شهر انجام شده است.
دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری از تصویب مغایرت‌های طرح تفصیلی با طرح جامع شهر کرج خبر داد و گفت: فردیس از کرج جدا می‌شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه ۱۸ معدن استان البرز به مزایده می‌رود، گفت: عمده تولیدات معدنی استان در حوزه مصالح ساختمانی است.
رییس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن تردد در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج -چالوس در محدوده استان البرز خبرداد.
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست ازعجله و شتاب پرهیز کنند.
رئیس پلیس راه استان البرز از واژگونی یک سواری پراید در اثر ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد و گفت: راننده خودرو به دلیل شدت صدمه وارده در دم جان باخت.
بیمارستان شهید رجائی کرج با هدف کاهش نرخ سکته‌های قلبی مرکز جامع ارتقاء سلامت و پیشگیری بیماری‌های قلبی و عروقی را با ارائه خدمات رایگان راه‌اندازی کرده است.