آمادگی ۱۱ راهدارخانه استان البرز برای خدمت رسانی به رانندگان

مدیرکل راهداری و‌ حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، تعداد ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان فعال است که در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.
تصویر آمادگی ۱۱ راهدارخانه استان البرز برای خدمت رسانی به رانندگان

به گزارش سایت خبری پرسون، از کرج، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و‌ حمل و نقل جاده ای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران، نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری هم اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: تعداد ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان فعال است که در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مقام مسؤول بیان کرد: کلیه تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای استان البرز اندیشیده شده است.

وی از رانندگان خواست تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تاکید کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی در مناطق برفی ضروری است و مخلوط ماسه و نمک نیز در راهدارخانه‌ها به میزان کافی جهت استفاده در زمان بارش برف وجود دارد.

منبع: فارس

597537