آذربایجان غربی

ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده است.
رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

رکورد تزریق واکسن کرونا در آذربایجان‌غربی/ تزریق بیش از 41 هزار دز در عرض یک روز

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون در استان آذربایجان‌غربی تعداد یک میلیون و ۸۶ هزار و ۱۳ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

غفلت از ظرفیت اقتصادی مناطق مرزی آذربایجان‌غربی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت‌های مناطق مرزی آذربایجان‌غربی در راستای توسعه اقتصادی و تجاری به نحواحسنت استفاده نشده است.
باقری بناب در نطق میان دستور مطرح کرد؛

دریاچه ارومیه نفس های آخرش را می کشد!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو گفت: دریاچه ارومیه را دریابید در غیر این صورت شهرهای اطراف آن، به ویژه شهرستان ها بناب با بحران های شدید زیست محیطی و بهداشتی مواجه می شود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی؛

تداوم خدمت‌رسانی در بخش حمل ونقل جاده ای با وجود چالش بیماری کرونا

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی از تداوم خدمت‌رسانی بخش حمل ونقل جاده ای علی رغم چالش‌های بیماری کرونا خبر داد.
مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی؛

توزیع ۲۷۰۰ بسته معیشتی توسط موسسه امیدواران منتظر

مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی از توزیع 2700 بسته معیشتتی توسط این موسسه در آذربایجان‌غربی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در استان بین افراد نیازمند خبر داد.
فرماندار نقده اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص هتک حرمت در درگیری روستای ساخسی تپه را تکذیب کرد و گفت: علت درگیری در این روستا اختلاف بین دیوار مشترک بین طرفین بوده که منجر به کشته شدن یک فرد و زخمی شدن تعدادی از اهالی روستا شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تسریع در روند واکسیناسیون خبر داد و گفت: بر اساس توانمندی استان‌ها در تزریق واکسن مورد نیاز در اختیار استان‌های مختلف قرار میگیرد ولی اجازه ذخیره واکسن نمی دهیم.
توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان انجام‌ شد؛

مرمت و بازسازی 15 خانه محروم در آذربایجان غربی

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی از مرمت و بازسازی 15 خانه محروم توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خبر داد.