افتتاح پانسیون مطالعاتی؛

پانسیون مطالعاتی هوشمند محیطی امن برای مطالعه دختران/ افتتاح اولین پانسیون مطالعاتی هوشمند در ارومیه

مدیر پانسیون مطالعاتی هوشمند از افتتاح اولین پانسیون مطالعاتی در ارومیه خبر داد و گفت: در پانسیون مطالعاتی دانش‌آموز در محیطی خیلی اختصاصی و تحت نظارت قرار دارد تا احساس راحتی و تمرکز بیشتری در مطالعه داشته باشد و همچنین با وجود افراد مشوق برای تحصیل و مشاوران آموزشی، انگیزه افراد نیز تقویت شده تا بهترین بازدهی در مطالعه را داشته باشند.
تصویر پانسیون مطالعاتی هوشمند محیطی امن برای مطالعه دختران/ افتتاح اولین پانسیون  مطالعاتی هوشمند در ارومیه

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی مرضیه نعمتی مدیر پانسیون مطالعاتی هوشمند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پانسیون مطالعاتی در حقیقت نوعی از کتابخانه‌های خصوصی است که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی برای مطالعه است.

وی ادامه داد: در حقیقت فضای پانسیون‌های مطالعاتی به گونه‌ای در نظر گرفته می‌شود که شرایط و محیط را برای داوطلبان کنکور در بهترین راه ممکن فراهم سازد.

مدیر پانسیون مطالعاتی هوشمند تصریح کرد: در پانسیون مطالعاتی دانش‌آموز در محیطی خیلی اختصاصی و تحت نظارت قرار دارد تا احساس راحتی و تمرکز بیشتری در مطالعه داشته باشد و همچنین با وجود افراد مشوق برای تحصیل و مشاوران آموزشی، انگیزه افراد نیز تقویت شده تا بهترین بازدهی در مطالعه را داشته باشد.

نعمتی عنوان کرد:مهمترین نکته در فضای پانسیون‌های مطالعاتی وجود فضای خصوصی آن‌ها است و پانسیون‌ها معمولا ظرفیت‌های کمتری در مقایسه با کتابخانه‌های عمومی دارند.

وی گفت: ساعات حضور در کتابخانه‌های خصوصی یا همان پانسیون‌‌ها بیشتر بوده و دانش‌آموزان می‌توانند زمان‌بندی بهتری برای مطالعه خود در نظر بگیرند.

نعمتی به امکانات و مزایای این پانسیون مطالعه اشاره کرد و گفت: محیطی امن و استاندارد مطالعه، وجود آشپزخانه و حیاط، ثبت ورود و خروج دانش‌آموزان، ثبت عملکرد مطالعاتی دانش‌آموزان توسط ناظر، نظارت ناظران جدی و مجرب، مجهز به دوربین مداربسته پیشرفته، سقف بلند و اکسیژن‌رسانی مطلوب، مکانی آرام و منظم و قانون‌مند از جمله مزایا و امکانات پانسیون مطالعاتی خیز سبز میرداماد است.

نعمتی با بیان اینکه، امنیت در پانسیون مطالعاتی دخترانه اهمیت بالایی دارد، گفت: مطالعه با لباس‌های رسمی و حجاب برای ساعت‌های طولانی، آن‌هم حدود یک سال، بسیار طاقت‌فرساست و راندمان را کاهش می‌دهد بنابراین این فضا باید امن باشد و در معرض دید نباشد تا دانش‌آموزان بتوانند، مانند منزل، با لباس‌های راحت درس بخوانند.

مرضیه نعمتی مدیر پانسیون مطالعاتی هوشمند با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در پانسیون مطالعاتی خیلی هوشمند ۲۰۰ نفر است، گفت: ساعات کاری این کتابخانه خصوصی از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب است.

408582