لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، بر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یقینا پرشورتر از گذشته خواهد بود، مردم وظیفه خود را می‌شناسند و خوشبختانه در تمام ایام این وظیفه را به خوبی انجام داده‌ند، در کنار آن نیز باید نسبت به اجرای برنامه‌ها توسط مدیران نظام اسلامی تدقیق و ارزیابی مناسب انجام شود
تصویر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور روسای کمیسیون‌های مختلف این ستاد در آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: القای ناامیدی و تزریق حس ناامیدی در میان مردم جزو نقشه‌های دشمنان است که دنبال می‌کنند، در همین راستا باید برنامه‌ریزی و اقدامات جدی برای مقابله با این روش انجام پذیرد.

وی افزود: توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد. اینکه در برابر تفرقه افکنی دشمنان با آمادگی وارد شویم، خود یکی از محورهای مهم جهاد تبیین محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: در ایام دهه فجر بادی نسبت به فرهنگسازی و اجرای برنامه‌ها با محوریت آموزشی و فرهنگی اهتمام شده و در مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌های متناسب با قشر جوان و نوجوانان اجرایی شده و برای آشناسازی نسل امروزی با مبانی انقلاب اسلامی تلاش شود.

وی، ضمن تاکید بر رصد و ارزیابی عملکرد ادارات در ایام الله دهه فجر، ادامه داد: باید در پایان این دهه نسبت به استخراج عملکرد و نیز برنامه‌ریزی مناسب برای بهبود و ارتقای عملکردها اقدامات لازم انجام پذیرد، مدیران باید خود را موظف به اجرای برنامه‌های محوری و مناسب در این ایام کنند و از اجرای برنامه‌ها و گزارش‌های تکراری بپرهیزند.

قریشی، ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یقینا پرشورتر از گذشته خواهد بود، مردم وظیفه خود را می‌شناسند و خوشبختانه در تمام ایام این وظیفه را به خوبی انجام داده‌ند، در کنار آن نیز باید نسبت به اجرای برنامه‌ها توسط مدیران نظام اسلامی تدقیق و ارزیابی مناسب انجام شود.

در این جلسه، مدیران حاضر و روسای کمیسیون‌های مختلف به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و راهکارهای اجرای مطلوب برنامه‌ها را بیان کردند.

منبع:تسنیم

457404