آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان ‌شرقی خواستار برخورد با هنجارشکنان، شابعه‌پراکنان و اخلال‌گران امنیت اقتصادی در جامعه شد و گفت: تنظیم بازار در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی:

کوزه‌کنان به قطب مسابقات اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی تبدیل می‌شود

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای افزایش امکانات موتورسواری و اتومبیل‌رانی در سطح استان تلاش می کنیم، گفت: در این راستا قرار است ساختمان هیات متشکل از بخش اداری و خوابگاه و نیز یک پیست در شهر کوزه‌کنان احداث شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه:

بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه آبان ماه پایان می‌یابد

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با اشاره به تلاش همه ارگان‌های مسوول برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، پیش بینی کرد که عملیات بازسازی تا اواسط آبان ماه امسال پایان یابد.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه ساخت وسازهای غیرمجاز مانع اصلی در مسیر ثبت جهانی روستای تاریخی و گردشگری کندوان است، گفت: تدابیر لازم در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای عبور از این موانع در دست انجام است.

بررسی وضعیت صف کپسول گاز در تبریز:

ماجرای صف کپسول گاز در تبریز چه بود؟

طی هفته‌های اخیر برخی تصاویر و فیلم‌ها در فضای مجازی مبنی بر "صف کپسول گاز به تبریز هم رسید" منتشر شده و برخی رسانه‌ها این موضوع را به گرانی‌ها و نبود امکانات گاز طبیعی بین خانوارهای شهری نسبت دادند، اما حقیقت ماجرا چه بود؟
رییس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی مراغه خبر داد:

از ۶۵۵ واحد صنفی و تولیدی در جنوب آذربایجان‌شرقی بازرسی شد

رییس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی مراغه گفت: در نیمه نخست امسال ۶۵۵ واحد صنفی و تولیدی در شهرستان‌های مراغه، ملکان، هشترود و عجب شیر در جنوب آذربایجان‌شرقی بازرسی، کنترل و نمونه‌برداری شد.