تداوم بارش ها و کاهش دما در آذربایجان‌شرقی

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بارش باران تا روز یکشنبه تداوم خواهد داشت، گفت: از روز جمعه با سرد شدن هوا، بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صورت برف خواهد بود.
تصویر تداوم بارش ها و کاهش دما در آذربایجان‌شرقی

به گزارش سایت خبری پرسون، از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر ظهر امروز _پنجشنبه بیست و ششم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دمای هوای استان بین پنج تا هشت درجه کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای استان از ورزقان با یک درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است، افزود: بیشینه دما هم مربوط به خداافرین با ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بارش باران که از روز گذشته استان را فراگرفته است تا روز یکشنبه تداوم خواهد داشت، گفت: از روز جمعه با سرد شدن هوا، بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صورت برف خواهد بود.

وی گفت: دمای هوای تبریز در گرم‌ترین زمان ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین زمان ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

امیدفر با اعلام اینکه شاهد بارش‌های خوبی در استان هستیم، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش از اسکو به میزان ۲۵ میلیمتر و کلیبر بدون بارش گزارش شده است.

وی اظهار کرد: از روز دوشنبه تا اواخر هفته آینده جوی پایدار در استان حاکم و از اواخر هفته سامانه بارشی جدیدی وارد جو استان می‌شود.

منبع: ایمنا

600353