مشارکت در انتخابات سکویی برای پیشرفت کشور

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: مشارکت ما در انتخابات سکویی برای پیشرفت کشور است، هرچه این سد محکم‌تر باشد، دشمن را ناکام می‌کند.

تصویر مشارکت در انتخابات سکویی برای پیشرفت کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، در پیامی همگان را به شرکت در انتخابات تشویق کرد.

در متن پیام مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر آمده است: ملت شریف و سرافراز ایران؛ انتخابات در کشورمان، رقابتی است که همه مشارکت‌کنندگان در آن پیروز هستند. مشارکت و آرا ما سد محکمی در مقابل بدخواهان، سکویی برای پیشرفت و اوج‌گیری است و هر چه این سد محکم‌تر و این سکو رفیع‌تر باشد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب «دشمن را ناکام می‌کند.

جمعه ۱۵ تیرماه، جهان بار دیگر نظاره‌گر تعیین سرنوشت ایرانیان است. پس از گذر از مرحله اول انتخابات در هفته گذشته، اینک موقع تکمیل حماسه و اتمام کار نیمه تمام است.

مشارکت گسترده در این میعادگاه، موجب شکست‌ناپذیری، تثبیت آزادی و سرافرازی کشورمان خواهد شد و انتخاب اصلح، تضمین آینده‌ای بهتر خواهد بود.

اینجانب به سهم خود از همه هموطنان عزیز برای حضور درخشان در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت می‌کنم. وعده ما جمعه ۱۵ تیر؛ پای صندوق‌های أخذ رأی.

منبع: ایلنا

705417