حضور مردم در انتخابات مایه استقلال کشور است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نظام را بیمه خواهد کرد گفت: حضور گسترده مردم در واقع رژه پولادین اقتدار، تداوم آرمان‌ها برای تحقق اهداف شهدا، موجب عزت، عظمت و مایه حفظ استقلال کشور است.

تصویر حضور مردم در انتخابات مایه استقلال کشور است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری ضمن تشریح ویژگی ها و ملاک های انتخاب رییس جمهور اصلح با تکیه بر اصول و شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تاکید کرده اند، افزود: با توجه به شرایط کشور تکلیف داریم کسی را به عنوان جایگزین شهید رئیسی انتخاب کنیم که دارای ویژگی‌هایی باشد که رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی اخیرشان برشمردند.

وی وفاداری به اسلام، انقلاب و مردم، کاربلدی، کارآمدی، خداباوری و پشتیبانی از محرومان را از جمله این ویژگی ها برشمرد و اظهارداشت: جامع الاطراف بودن ویژگی مهم دیگر نامزد اصلح است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه ایستادگی برابر دشمنان و قطع وابستگی به اروپا و آمریکا را مورد اشاره قرارداد و گفت: گفتمان امید باید ترویج شود، ناامیدی کفر است و باید گفتمان ناامیدی را در جامعه از بین ببریم.

وی با بیان اینکه افرادی از هم اکنون کار تخریب نظام را آغاز کرده اند، گفت: باید فردی جهادی را انتخاب کنیم که از تفرقه‌انگیزی بپرهیزد، ناامیدی را از بین ببرد و اتحاد و انسجام ایجاد کند.

محمدی اصل بیان کرد: سوای تلاشی که در فضای حقیقی و عمومی مورد انتظار است، نباید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غافل شویم؛ چنان که دشمنان در آن فضا علیه ما تبلیغ می‌کنند، ما هم باید از این ظرفیت برای ترویج گفتمان انقلاب استفاده کنیم.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: برخلاف عده‌ای که راه نجات کشور را وابستگی به آمریکا و اروپا می‌دانند، تنها راه نجات کشور عبور از تحریم‌ها است و راه شکست تحریم‌ها هم با حرف عملی نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از نشست با ذکر ویژگی های شهید رئیسی بیان کرد: تا پیش از دولت سیزدهم ارتباطات بین المللی به چند کشور محدود که آن هم همراه با تهدید و تحریم بود ولی در دولت سیزدهم شرایط تغییر کرد، به طوری که مقامات حدود ۹۰ کشور به صورت حضوری آمدند و بیش از ۱۱۰ کشور به صورت غیرحضوری برای ادای احترام به این شهید والا مقام پیام دادند.

محمدی اصل عنوان کرد: آیت الله رئیسی برای مدتی هم رئیس قوه قضاییه بود و می‌توانست از سابقه بعضی افراد در دوران رقابت‌های انتخاباتی علیه آنها استفاده کند، اما هرگز این کار را نکرد؛ چون هیچ گاه دنبال تفرقه نبود و تلاش کرد به هر نحوی اتحاد و انسجام را حفظ کند.

وی یکی از خصوصیت‌های شهید رئیسی را مردمداری و با مردم بودن برشمرد و یادآور شد: او خود را خدمتگزار واقعی مردم می‌دانست و به نقاط محروم سفر می‌کرد تا درد و رنج آنها را از نزدیک درک کند.

نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری با حضور تعدادی از اعضای جامعه کار و تولید و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان در سالن همایش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل برگزار شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار است هشتم تیرماه برگزار شود.

منبع: ایرنا

682419