فردایی بهتر با حضور در انتخابات

امیررضا خُروطی، فعال رسانه و خبرنگار طی یادداشتی اختصاصی نوشت: ایران کشوری ثروتمند است و ما فقط به مسئولانی خدمتگزار همچون شهید آیت‌الله رئیسی نیازمند هستیم.
تصویر فردایی بهتر با حضور در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، امیررضا خُروطی، فعال رسانه و خبرنگار طی یادداشتی اختصاصی نوشت: به عنوان یک نوجوان و خبرنگاری که همواره در سطح شهر حضور دارم مهم‌ترین دغدغه‌های مردم را در زمینه‌های معیشتی، اقتصادی، گرانی، بیکاری و مسائل اجتماعی و ازدواج جوانان می‌شنوم و نظاره‌گر هستم.

با نزدیک شدن به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جامعه حال و هوای انتخاباتی بیشتری گرفته است و مردم با افکار و دیدهای مختلف در رابطه با انتخابات سخن می‌گویند.

خیلی‌ها هم متأسفانه به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی با صندوق‌های رأی قهر کرده‌اند.

وقتی به آینده و دغدغه‌های نوجوانان و جوانان فکر می‌کنم، می‌بینم مردم به هم وابسته هستند و حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب فردی اصلح همچون شهید آیت‌الله رئیسی می‌تواند موجب ساخت ایرانی سرافراز و قدرتمند شده، مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل شود و نگرانی آینده فرزندان ایران‌زمین نیز برطرف شود.

اما ما به چگونه رئیس‌جمهوری نیاز داریم؟؛ رئیس‌جمهوری که ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی را داشته باشد، صادق باشد، اهل خدمت جهادی به مردم باشد، از خود مردم باشد و مردم را درک کند و پاسخگوی مردم باشد، بتواند مشکلات مردم را حل کرده و فردی انقلابی و ولایتمدار باشد.

قطعاً همانطور که در مراسم تشییع شهید جمهور شاهد حضور پرشور مردم بودیم، مردم همچنان قدردان خادمان خود چون شهید رئیسی هستند و انتخاب درست مردم می‌تواند ایران را در مسیر افتخار قرار دهد و دغدغه‌های جوانان و نوجوانان را برطرف سازد، چرا که ایران کشوری ثروتمند است و ما فقط به مسئولانی خدمتگزار همچون شهید آیت‌الله رئیسی نیازمند هستیم.

به امید مشارکت پرشور، انتخاب فردی اصلح و پیش به سوی ساخت ایران قوی.

منبع: تیتر یک

705408