فوق العاده ترین هتل های کیش از نظر مسافران

اقامت در فوق‌العاده ترین هتل های کیش می تواند تجربه ای عالی را رقم بزند.
تصویر فوق العاده ترین هتل های کیش از نظر مسافران

به گزارش سایت خبری پرسون، اقامت در فوق‌العاده ترین هتل های کیش می تواند تجربه ای عالی را رقم بزند. حال می تواند این تجربه خاطره ماه عسلی شیرین باشد یا یک تفریح خانوادگی. در هر صورت زمانی که رزرو تور لحظه آخری کیش یا هتل های کیش را انجام می دهید، باید یک سری نکات را در نظر بگیرید. اولین نکته درباره رزرو هتل کیش مقایسه هتل هایی با یک سطح است که در این مطلب قصد داریم به تعدادی از فوق العاده ترین هتل های کیش اشاره کنیم.

هتل کوروش کیش

به جرات می توان هتل کوروش کیش را یک هتل فوق العاده عنوان کرد. زیرا هتل کوروش کیش یک هتل ۵ ستاره و عالی است که توجه همه گردشگران را به سمت خود جذب کرده است. هتل کوروش کیش تنها هتل سبز در ایران است که از فناوری انرژی خورشیدی استفاده می کنند. در نتیجه هیچ آسیبی به محیط زیست نمی زند.

هتل کوروش کیش علاوه بر این ویژگی دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد.از دیگر شاخصه های این هتل کیش می توان به حمام ترکی آن اشاره کرد. در حمام ترکی هتل کوروش کیش شما با انبوهی از کف شسته می شوید. سپس توسط یک ماسور حرفه ای، ماساژ دریافت می کنید. سرانجام پوستی لطیف، شاداب و سرحال خواهید داشت.

هتل ایران کیش

یکی دیگر از هتل های کیش که نظر مسافران را به خوبی جلب کرده است، هتل ایران کیش می باشد. هتل ایران کیش امکاناتی ایده آل همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ و اینترنت رایگان، خدمات خانه داری، بیدار باش و ... را عرضه می کند. هتل ایران کیش کیفیت غذایی خوبی دارد که تمیزی رستوران های هتل نیز، دلیل دیگری برای جلب نظر مسافران است. ضمن این که اتاق های وی آی پی هتل ایران کیش امکاناتی متمایز از دیگر اتاق ها دارند که شامل حمام همراه وان جکوزی می شود.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش رتبه دوم بهترین هتل کیش را یدک می کشد. این لقب به دلیل امکانات عالی و خدمات ایده آل هتل مارینا پارک کیش داده شده است. پارک آبی مخصوص کودکان، سالن تخصصی اسپا و ماساژ، کلوپ تفریحات آبی مارین، سالن بدنسازی حرفه ای و ... تنها بخش کوچکی از امکانات هتل مارینا پارک کیش هستند.

هتل ویدا کیش

در بین هتل های کیش که جلب توجه بسیاری از مسافران را به خود اختصاص داده، نام هتل ویدا کیش به خوبی می درخشد. هتل ویدا کیش نیز هم قیمتی مناسب به نسبت هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش و هتل مارینا پارک کیش دارد که همین موضوع دلیل اصلی محبوبیت هتل ویدا کیش نزد مسافران است.

نمای بیرونی هتل ایران کیش

خوشمزه ترین هتل های کیش از نظر مسافران

منظور از خوشمزه ترین هتل های کیش، آن هتل هایی هستند که کیفیت و تنوع غذایی بالایی دارند. در این بخش به نام تعدادی از هتل های کیش اشاره می کنیم که رستوران های با کیفیت و غذایی لذیذ دارند.

هتل میراژ کیش

اگر به دنبال غذایی ایتالیایی با کیفیت عالی و طعم فوق العاده هستید، پیشنهاد می کنیم هتل میراژ کیش را رزرو کنید. در هتل میراژ کیش رستورانی به نام ماهونی وجود دارد که صرفا غذای اصیل ایتالیایی سرو می کند. البته غذاهای دیگر ملل ها و ایرانی هم در رستوران عرضه می شود. ضمن این که تمامی امکانات رفاهی و اتاق هایی لوکس در این هتل طراحی شده اند.

هتل پارمیس کیش

آبگوشت چرب و لذیذ دوست دارید؟ چلو شیشلیک و ماهیچه خوشمزه، دهن شما را آب می‌اندازد؟ پس بیدرنگ به رستوران پوریا کیش که در طبقه پایین هتل پارمیس کیش قرار دارد بروید. در رستوران پوریا کیش فضا کاملا سنتی بوده و حس خانه های مادر و پدربزرگ های قدیمی را تجربه خواهید نمود. توصیه می کنیم علاوه بر آبگوشت، چلوماهیچه این رستوران را از دست ندهید.

رستوران های هتل ترنج کیش

بدون شک و تردید خوشمزه ترین غذاها و متنوع ترین دسرها در رستوران های هتل ترنج کیش پیدا می شود. شما می توانید علاوه بر صبحانه بوفه؛ تمامی غذاهای رستوران تاج ترنج و رستوران خورشید را به صورت بوفه سلف سرویس نوش جان نمایید. توجه داشته باشید قیمت رستوران های ترنج کیش بسیار هنگفت است.

صرف غذایی لذیذ در رستوران های هتل ترنج کیش

ارزان ترین هتل های کیش از نظر مسافران

رزرو هتل ارزان در کیش مسلماً برای هرکسی خوشایندتر است. زیرا با پرداخت هزینه کمتر می توانند از تفریحات کیش بیشتر بهره مند شوند. پاراسل سواری، سافاری کیش، شاتل و بنانا از محبوب ترین تفریحات کیش هستند. در ادامه با تعدادی از هتل های ارزان کیش از نظر مسافران آشنا خواهید شد.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش یک هتل ساحلی و جذاب ات که از نظر قیمت بسیار ارزان بوده و رتبه خوبی را توانسته از نظر گردشگران کسب کند. در این هتل کیش امکاناتی در حد هتل 3 ستاره جود دارد اما کیفیت همان امکانات محدد عالی است. قیمت ارزان، دسترسی به دریا در کمتر از 2 دقیقه، تمیزی اتاق ها و ... از شاخصه های هتل سیمرغ کیش هستند.

هتل گامبرون کیش

یکی دیگر از هتل های ارزان کیش هتل گامبرون کیش است. هتل گامبرون کیش با ارائه خدماتی عالی توانسته نظر مسافران بسیاری را به خود جلب کند. ضمن اینکه امکانات و خدمات هتل گامبرون کیش در حد ستاره هایش عالی است. دسترسی به بازارهای کیش، قیمت مناسب برای هر شب اقامت و دیگر امکانات سبب محبوبیت این هتل شده است.

رزرو تور لحظه آخری کیش از پرشین هتل

اگر شما قصد اقامت در فوق العاده ترین هتل های کیش با کمترین قیمت را دارید؛ باید رزرو تور لحظه آخری کیش از پرشین هتل را انجام دهید. شماره 021،43000020 بصورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته پاسخگوی شما خواهد بود تا بهترین تور کیش با ارزان قیمت را رزرو کنید. ضمن اینکه می توانید با مراجعه به سایت epersianhotel.com، تخفیف خوبی در زمان رزرو آنلاین تور لحظه آخری کیش بگیرید.

417448