آیا پاراسل کیش برای کودکان مناسب است؟

در اکثر شهرها تفریحی خاص کودکان به ندرت پیدا می شود ولی کیش این گونه نیست و دارای تفریحات جذابی مانند پارک برفی پنگوئن پارک دلفین ها و انواع مختلف شهربازی ها را از تفریحات کودکان در کیش به شمار می روند. و از تفریحات آبی کیش که برای کودکان جذاب و ایمن است پاراسل کیش را می توانیم نام ببریم.
تصویر آیا پاراسل کیش برای کودکان مناسب است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، کودکان جز مهم از مسافرت شما به شمار می‌روند. اگر به آن ها خوش بگذرد، به شما نیز خوش خواهد گذشت. اما با ناراضی بودن و بهانه گیری کودکان دوست دارید سریعا به سفر خودتان پایان دهید .پس قبل از سفرتان تفریحاتی که در آن به کودکتان هم خوش می گذرد را هم در نظر بگیرید. در اکثر شهرها تفریحی خاص کودکان به ندرت پیدا می شود ولی کیش این گونه نیست و دارای تفریحات جذابی مانند پارک برفی پنگوئن پارک دلفین ها و انواع مختلف شهربازی ها را از تفریحات کودکان در کیش به شمار می روند. و از تفریحات آبی کیش که برای کودکان جذاب و ایمن است پاراسل کیش را می توانیم نام ببریم.

پاراسل کیش برای همه افراد

هم مردان و هم زنان می تواندد پاراسل را تجربه کنند اما داشتن شرایط این تفریح بستگی به نظر ناخدا خواهد داشت.اما به طور کلی افراد با وزن کمتر بهتر است با یک فرد با وزن سنگین همراه شوند.بانوان باردار و کسانی که بیماری زمینه ای دارند بهتر است از این تفریح دور کنند. و کودکان و نوجوانان زیر 16 سال نباید به تنهایی پاراسل سواری کنند.

پاراسل کیش برای کودکان

بعضی از کودکان از سن های کم هم طرفدار هیجان هستند و علاقه ی زیادی به پرواز دارند پاراسل کیش یکی از آن تفریحاتی است که علاوه بر هیجان پرواز را هم تجربه خواهند کرد بله درست فهمیدید پاراسل کیش برای کودکان نیز مناسب است و این امکان را دارند که از این تفریح بی نظیر لذت ببرند.اما برای امتحان کردن این تفریح حتما باید یک بزرگسال هم در کنار آن ها باشد و با توجه به وزن تا 2 همراه هم امکان پذیر است. کودکانی که وزن آن ها بیشتر از 20 کیلوگرم باشد می توانند پراسل سواری کنند.

پاراسلینگ یا پاراسل چیست ؟

از تفریح های جذاب این روزها است. پاراسل سواری جز تفریحات آبی کیش به شمار میرود. پاراسل سواری به وسیله یک چتر و یک کشتی قدرتمند انجام می شود. به این شکل که شما با متصل شدن چتر به کشتی و حرکت کشتی یا قایق با سرعت زیاد شما به پرواز در میاید و توسط طنابی محکم کشیده می شوید و این پروسه 6 دقیقه طول خواهد کشید. پاراسل ورزشی هیجان انگیز و سرشار از آدرنالین بالا است ولی اگر کنترل شده نباشد خطراتی را به همراه دارد.

پاراسل کیش کجاست؟

پاراسل کیش یکی از مهیج ترین و پرطرفدارترین تفریحات آبی جزیره بوده که هم حس هیجان و ترس را منتقل می‌کند و هم احساس آرامش بی نظیری را برای پاراسل سواران هدیه می دهد. این تفریح آبی هر روز از طلوع تا غروب آفتاب در همه مراکز تفریحات ساحلی، برگزار می‌شود. مشاهده غروب آفتاب کیش در آسمان می‌تواند بسیار مهیج و جذاب باشد. پاراسل ‌سواری در کیش را می‌توانید در یکی از مکان‌های زیر تجربه کنید:

  • ساحل سیمرغ: در بخش جنوب شرقی جزیره کیش، بین مسیر دوچرخه‌سواری و جاده جهان
  • ساحل مرجان جنوب شرقی جزیره کیش، خیابان جهان، میدان مرجان
  • اسکله تفریحی: خیابان سنایی، در انتهای خیابان دریا، پشت بازار ونوس.
  • اسکله دامون خیابان وصال، شهرک دیدنی‌ها، اسکله دامون، مسیر دوچرخه
  • پارک ساحلی باراکودا: محله طلوع کیش کیش و در خیابان مرجان،خیابان مرجان پنجم .
  • مجتمع تفریحی دلفین:کیش،طلوع کیش،خ. مرجان شماره تماس: 07644445237
  • کلوپ سی من: شهرک دیدنیها کیش و در خیابان اسکله دامون،خیابان مسیر دوچرخه شماره تماس: 09347961106
  • کلوپ اسکوبا :محله طلوع کیش کیش و در خیابان مرجان،خیابان مرجان پنجم واقع شده است.
  • مجتمع تفریحی نگین خلیج فارس: کیش و بلوار سنایی، بلوار اندیشه شماره تماس: 0934 769 4166
  • کلوپ ناتیلوس:کیش خ طلوع کیش،. مرجان،خ. مرجان هفتم،خ. هتل مارینا شماره تماس: 0764446550

پاراسل

هزینه پاراسل کیش چقدر است؟

هزینه بلیط پاراسل کیش در سال 1403 حدود 650 هزار تومان است و از هر چتر نهایتا 3 نفر می‌توانند استفاده کنند. اگر دوست دارید هنگام پاراسل‌سواری عکس و فیلم هم بگیرید، باید از قبل این مساله را هماهنگ کنید و هزینه جداگانه برایش پرداخت نمایید. هزینه عکاسی و فیلم‌برداری هم حدود 200 تا 300 هزار تومان است که به قیمت کلی اضافه خواهد شد.

بهترین تفریحات کیش برای کودکان چیست؟

بازی و شنا در سواحل کیش، آکواریوم کیش، باغ پرندگان، کشتی آکواریوم، پارک دلفین های کیش، پارک آبی اوشن، شهربازی هایلند، شهربازی فان کلاب، تم پارک سنتر، دوچرخه‌سواری و پارک برفی پنگوئن، تنها چند مورد از تفریحات کیش برای برای کودکان است که می‌توانید از تفریح در این مکان‌ها در جزیره کیش لذت ببرید.

منبع: کیش یاب

752734