رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش را بیشتر بشناسید

توجه ویژه گردشگران ایرانی و خارجی سبب شده تا جزیره کیش تبدیل به یکی از لاکچری‌ترین تفریحگاه‌های کشور شود؛ در اصل همین نگاه ویژه تمامی اتفاقات خوب این جزیره را رقم زده است که نظیر آن، ساخت اقامتگاه‌های لوکس و لاکچری در جزیره کیش است.
تصویر رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش را بیشتر بشناسید

به گزارش سایت خبری پرسون، امروزه هتل های کیش در لیست زیباترین و بهترین هتل های کشور جای گرفته‌اند و از به‌روزترین تجهیزات دنیا نیز بهره‌مند هستند. در میان آن‌ها بد نیست نیم‌نگاهی به هتل داریوش کیش داشته باشیم. این هتل مجلل و زیبا دارای چندین سالن پذیرایی باشکوه است. رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش منوهای جذابی دارند که محال است مزه آن‌ها از زیر زبانتان برود. حالا که بحثمان به رستوران‌ ها و کافه‌ های هتل داریوش کیش کشیده شد، بهتر است با هر کدام از آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

درباره هتل داریوش کیش

برای معرفی هتل داریوش کیش در ابتدا بهتر است از شکل و شمایل این هتل مجلل و زیبا بگوییم؛ هتلی که شکوه و عظمتش از همان بدو ورود دامن‌گیرتان می‌شود. هتل داریوش با سر‌ستون‌هایی به شکل تخت جمشید، عظمت دوران هخامنشیان را در ذهن مسافران تداعی می‌کند. هتلی زیبا که در زمینی به وسعت ۱۲۳ هزار مترمربع ساخته شده است. این هتل شاهکاری در میان سایر هتل‌های کیش است که در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسید. همه ۱۶۸ واحد اقامتی هتل داریوش کیش، مجلل و دوست‌داشتنی هستند؛ به گونه‌ای که در انتخاب آن‌ها عاجز می‌شوید. از جمله اتاق‌های هتل داریوش کیش می‌توان به اتاق‌های دو نفره رو به باغ، اتاق‌های دو نفره رو به دریا، سوئیت آتوسا رو به باغ و رو به دریا و سوئیت رویال رو به باغ و رو به دریا اشاره نمود.

در همه این اتاق‌ها امکانات و خدماتی نظیر حمام، قهوه ساز، چای ساز، روم سرویس شبانه روزی؛ خدمات بیدار باش، شبکه ماهواره‌ای، تلفن، یخچال، کمد کفش، کمد لباس، تهویه مطبوع، قفسه لباس، تلویزیون، میز، تراس و خدمات اتو موجود است. ناگفته نماند که امکانات سوئیت‌های هتل داریوش بیشتر بوده و متراژ آن‌ها بالاتر است؛ بنابراین اگر به همراه خانواده به جزیره کیش سفر می‌کنید، بهتر است یکی از سوئیت‌های هتل داریوش که بسیار دلباز و مجلل هستند را برای اقامت انتخاب نمایید.

هتل داریوش از امکانات تفریحی و ورزشی کم ندارد که نظیر آن‌ها جکوزی، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ، زمین تنیس، پینت بال، کلوپ ورزش‌های آبی، سالن بیلیارد، خدمات رفاهی و بانکی، سونا خشک و بخار و استخر روباز برای آقایان است. از طرفی فاصله کوتاه هتل داریوش تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، کشتی یونانی، مرکز خرید مروارید و پارک ساحلی مرجان سبب شده تا مسافران، این هتل مجلل را برای اقامت انتخاب کنند. ناگفته نماند که هتل داریوش کیش دارای امکانات عمومی خوبی همچون انبار چمدان، فروشگاه، سالن زیبایی مخصوص آقایان، اینترنت در اتاق‌ها و لابی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خشکشویی و تاکسی سرویس است.

رستوران‌ های هتل داریوش کیش

هتل داریوش دارای دو رستوران است؛ اما هر دوی این رستوران‌ها در جزیره معروف و خواستنی هستند و در میان گردشگران شهرت خاصی دارند. از دکوراسیون منحصربه‌فرد این رستوران‌ها گرفته تا غذاهای خوشمزه و لذیذی که با مواد اولیه تازه طبخ می‌کنند. از طرفی پرسنل این مجموعه کاملا مجرب و کارآزموده هستند و به خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می‌کنند.

رستوران آپادانا هتل داریوش کیش

مهم‌ترین رستوران هتل داریوش کیش، رستوران آپادانا بوده که در طبقه همکف هتل قرار گرفته است. دکوراسیون این رستوران آنقدر جذاب و دوست‌داشتنی است که به جای غذا خوردن، محو تماشای در و دیوارها و ستون‌های بلندش خواهید شد. رستوران آپادانا به طبقات بالایی هم اشراف دارد. سقف بلند این رستوران الهام گرفته از سبک سلطنتی هخامنشی است. ستون‌های مرمری رستوران آپادانا نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند تا آنجایی که نگاهتان به تابلوهای طرح اصیل مربوط به فرهنگ هخامنشی که این سالن را شکیل‌تر نموده است گره می‌خورد. میز و صندلی‌های رستوران آپادانا نیز به سبک سنتی طراحی شده‌اند.
شهرت این رستوران فقط به دلیل معماری حیرت‌انگیزش نیست، بلکه طعم فوق‌العاده غذاهای رستوران آپادانا است که سبب حیرت مسافران می‌شود. این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و محلی را با بهترین کیفیت‌ ارائه می‌نماید. رستوران مجللی که از بهترین سرآشپزها کمک گرفته تا غذاهایی جذاب و خوشمزه را به میهمانان هتل داریوش ارائه دهد؛ ازجمله این غذاهای دوست‌داشتنی و خوشمزه، انواع کباب، پاچین، ته چین، چلوگوشت، انواع غذاهای برنجی، عدس پلو، استانبولی، انواع خورشت ایرانی مانند قیمه نثار و غیره است. البته در قسمت میز اردو می‌توانید به صورت سلف سرویس انواع پیش غذا، دسر و سالاد را انتخاب نموده و در ظرف خود بکشید.

رستوران پاسارگاد هتل داریوش

رستوران پاسارگاد نیز یکی از معروف‌ترین رستوران ‌های هتل داریوش کیش است که نمایی فوق‌العاده دارد. وارد رستوران پاسارگاد که می‌شوید ترکیب رنگ‌های کرمی، قرمز، طلایی، سبز و آبی فضایی شکیل و زیبا را به چشمان شما هدیه می‌دهد. بعد از آن حتما ستون‌های این رستوران نگاهتان را می‌دزدد. مجددا چشمتان به جویباری زیبا در کف رستوران گره می‌خورد که نمایی فوق‌العاده و زیبا را ایجاد نموده است. در اطراف این جویبار، نخل‌هایی کوچکی قرار داده شده که آرامش فضا را دو چندان می‌کند. روی در و دیوارهای این رستوران، المان‌ها و عناصری از تخت جمشید و پاسارگاد را می‌بینید که احساس غرور خواهید کرد. در رستوران پاسارگاد منوی جذابی از غذاهای بین‌المللی و دریایی در اختیار شما قرار داده می‌شود که توسط سرآشپزان مجرب با بهترین مواد اولیه سرو می‌گردد. این رستوران در وعده ناهار و شام سرویس‌دهی می‌کند و ساعت کاری آن از ۱۳ الی ۲۴ است.

سالن صبحانه خوری هتل داریوش

بوفه صبحانه هتل داریوش نیز در رستوران آپادانا به میهمانان ارائه می‌شود. این رستوران، فضایی جذاب و دوست‌داشتنی برای شروع یک روز فوق‌العاده است. در منوی رستوران آپادانا، هر آنچه که دوست داشته باشید را خواهید دید. از غذاهای گرم گرفته تا آبمیوه‌های خوشمزه و تازه. نمونه منوی صبحانه هتل داریوش شامل انواع سوسیس و ژامبون، صبحانه‌های فرنگی، انواع تخم مرغ آب پز، نیمرو و املت‌های خوشمزه با سبک‌های متفاوت، انواع لبنیات مانند کره، پنیر و خامه، انواع عسل و مربا، نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند آبمیوه، شیر، چای، نسکافه و قهوه، صبحانه‌های گرم مانند خوراک لوبیا و عدسی و غیره است.

کافی‌ شاپ های هتل داریوش کیش

پس از گردش و تفریح شاید احساس گرسنگی و تشنگی کنید، اما هنوز وقت ناهار و شام هم نباشد. پس باید به فکر یک میان‌وعده خوشمزه و نوشیدنی گوارا باشید تا انرژی شما را دوباره شارژ کند. کافه‌ های هتل داریوش کیش یک گزینه عالی برای تجدید انرژی هستند. این هتل دارای دو کافه با سبک‌های متفاوت است.

شما عزیزان می‌توانید در صورت تمایل برای خواندن ادامه این مطلب به مقاله "رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش" در وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

برگرفته شده از: ایران هتل آنلاین

382694