ماحصل سفرهای شهرستانی استاندار اصفهان؛ ساماندهی پروژه‌های بلاتکلیف

استاندار اصفهان گفت: یکی از اهداف سفرهای شهرستانی حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی نظام است و نتیجه این سفرها در افتتاح پروژه‌های دهه فجر و ساماندهی پروژه‌های بلاتکلیف استان مشهود بود که از این بابت از همه فرمانداران قدردانی می‌کنم.
تصویر ماحصل سفرهای شهرستانی استاندار اصفهان؛ ساماندهی پروژه‌های بلاتکلیف

به گزارش سایت خبری پرسون،ازاصفهان:دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، یکشنبه بیست و نهم بهمن‌ماه، در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، جلسات کمیسیون نظارت برگزار و بازبینی محتوای تبلیغاتی نامزدها مورد بررسی و تأیید قرار گرفته و برنامه زمانبندی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این بخش از نمایندگان و علمای حاضر در انتخابات درخواست کردیم اهتمام ویژه‌ای به حضور در میان مردم و مجالس مردمی داشته باشند.

استاندار اصفهان در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز، گفت: دشمن حساب ویژه‌ای به عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باز کرده است، در این شرایط رهبر معظم انقلاب راهبردهای چهارگانه‌ای را معین کردند که متفاوت با همه ادوار گذشته است.

دکتر مرتضوی ادامه داد: موظف هستیم به همه جوانب این چهار راهبرد اساسی بپردازیم و بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت همگانی در انتخابات دغدغه داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به راهبرد امنیت در انتخابات، اظهار کرد: با تدابیری که در سطح ملی و استانی انجام شده است، شرایط برای برگزاری انتخاباتی امن همانند دوره‌های گذشته فراهم است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: البته دشمن بیکار ننشسته است و برای ایجاد التهاب و بی نظمی در کشور برنامه‌ریزی می‌کند، در این شرایط بایستی با هوشیاری عمل کنیم.

دکتر مرتضوی در مورد مشارکت همگانی در انتخابات نیز متذکر شد: در این حوزه از سال گذشته در استان برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام شد و حضور در جمع اقشار مختلف مردمی در اولویت امور قرار گرفت تا احساس تعلق در اقشار اصفهان را تقویت کنیم.

وی یکی از اهداف حضور در سفرهای شهرستانی را حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: نتیجه سفرهای شهرستانی در افتتاح پروژه‌های دهه فجر و ساماندهی پروژه‌های بلاتکلیف استان مشهود بود که از این بابت از همه فرمانداران استان که در ساماندهی طرح‌های نیمه‌تمام اهتمام ویژه داشتند، قدردانی می‌کنم.

استاندار اصفهان ضمن تأکید بر ایجاد امید و اعتماد میان مردم در دولت سیزدهم، گفت: امید و اعتماد در برنامه‌ریزی دشمن در سال گذشته خود را به خوبی نشان داد و اجازه نداد حیله‌های دشمن برای زمین زدن نظام عملیاتی شود.

دکتر مرتضوی به فرمانداران توصیه کرد: کنار مردم و در جمع مردم بودن را در اولویت امور خود قرار دهید زیرا حضور مستمر در میان مردم باعث جلب اعتماد و امید می‌شود.

وی گفت: ایجاد تعلق به افراد در راستای حضور در انتخابات بایستی با مسئولیت همراه باشد تا مشارکت همگانی به معنای واقعی تحقق یابد.

استاندار اصفهان ادامه داد: این موضوع در دفاع مقدس نیز عینیت یافت و باعث همراهی عموم مردم با هر تفکر و عقیده‌ای در دفاع مقدس شد، می‌توانیم از همین الگو برای مشارکت همگانی در انتخابات نیز استفاده کنیم.

منبع: استانداری

600709

مطالب مرتبط