ورود پیش از ۷۵هزار مسافر از طریق پایانه ها به شهر اصفهان

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال جاری، ۷۵ هزار و ۵۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری وارد شهر شده و ۸۳ هزار و ۹۷۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شده‌اند.
تصویر ورود پیش از ۷۵هزار مسافر از طریق پایانه ها به شهر اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ابوالفضل توکلی با بیان اینکه ساعات خدمات‌رسانی به مسافران در پایانه‌های اصفهان در این ایام به مدت ۲۲ ساعت در شبانه‌روز است، گفت: پایانه کاوه تاکنون بیشترین تردد را در بین پایانه‌های اصفهان داشته است و تاکنون ۳۸ هزار و ۲۷۴ مسافر از طریق این پایانه وارد شهر و ۴۲ هزار و ۵۲۷ مسافر از همین پایانه از شهر خارج شده اند.

وی با اشاره به نظارت‌های ویژه در برقراری نظم اتوبوس‌های برون‌شهری گفت: در این بازه زمانی، جابه‌جایی مسافران از طریق چهار هزار و ۳۰۹ ناوگان از جمله سرویس اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی‌های برون شهری ثبت شده و بیشترین تقاضای سفرهای برون استانی مربوط به شهرهای تهران، مشهد مقدس، شیراز و شهرهای شمال و جنوب کشور بوده است.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش چشمگیر تعداد سفرها از طریق پایانه‌های مسافربری در این ایام، امکانات مختلف رفاهی در این پایانه‌ها در اختیار مسافران قرار گرفته و هتل و رستوران با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان به مسافران خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، نمازخانه‌ها، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای مورد نیاز مسافران و انواع سوغات شهر را ارائه می‌کنند، از دیگر امکاناتی است که در پایانه ها در اختیار مسافران قرار گرفته است.

منبع: شهرداری

624661