استاندار اصفهان:

امدادرسانی اصفهان به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان

استاندار اصفهان از اعزام ۷ تریلی انواع موادغذایی و آب معدنی از استان اصفهان به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، خبر داد.
تصویر امدادرسانی اصفهان به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، شنبه نوزدهم اسفندماه، در دویست و چهلمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور معاونین استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به آسیب ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان، گفت: باتوجه به میزان خسارت وارده به برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، رئیس جمهور در روزهای گذشته به این استان سفر داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان تأکید کردند.

وی ادامه داد: در این راستا با استاندار سیستان و بلوچستان گفت‌وگو و برای کمک‌رسانی به مردم این شهرستان اعلام آمادگی کردیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: تاکنون ۴۰ تن انواع مواد غذایی شامل (برنج، تن ماهی، قند و شکر، انواع کنسرو و …) مواد شوینده، پتو، یکهزار و ۱۵۰ بسته مواد غذایی ( ۱۰ روزه)، یک تریلی آب معدنی و در مجموع ۷ تریلی از کمک‌های استان اصفهان به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

وی با تأکید بر اینکه امدادرسانی به مردم استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان و خیرین این استان که در کشور شُهره اند و امدادرسانی خودجوش به مردم سیستان و بلوچستان را نیز در حال انجام هستند؛ شاهد رفع بحران در استان سیستان و بلوچستان باشیم.

گفتنی است در این نشست مصوبات کارگروه امور زیربنایی، پروژه‌های محرومیت زدایی از محلات شهری و مصوبات شورای مشورتی فضا و ساختمان استان نیز مطرح و مورد گفت‌وگوی اعضاء قرار گرفت.

منبع: استانداری

613231