اسکان فرهنگیان/ تجهیز ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار کلاس درس در اصفهان

استاندار اصفهان در جریان بازدید از ستاد فرهنگیان، از تجهیز ۶۰۰ مدرسه در استان برای اسکان مسافران نوروزی، خبر داد.
تصویر اسکان فرهنگیان/ تجهیز ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار کلاس درس در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوم فروردین ماه در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات، گفت: یکی از رویدادهای بسیار خوبی که همه ساله در کشور ما در ایام نوروز انجام می‌شود مسافرت‌های نوروزی است.

وی ادامه داد: سفرهای نوروزی رویداد فرهنگی بسیار ارزشمندی در کشور هستند که بایستی برای اجرای شایسته این رویداد، ظرفیت و بسترهای لازم فراهم باشد.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این راستا ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط همکاری و همراهی کنند تا بستر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری کشور برای آحاد مردم فراهم شود.

دکتر مرتضوی گفت: در استان اصفهان نیز مجموعه آموزش و پرورش بعنوان یکی از دستگاه‌های مرتبط در قالب ستاد مسافرت‌های نوروزی، نقش ویژه‌ای را در اسکان مسافران نوروزی ایفاء می‌کند.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده در سال‌جاری ۶۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان تجهیز شده‌ است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستا ۷ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران آماده شده‌ که ظرفیت مطلوبی برای استقبال و اسکان است.

گفتنی است در جریان این بازدید برخی انتقادات از سوی مسافران نوروزی مطرح شد که با دستور استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان مأمور شد تا ضمن حضور در ستاد اسکان، نقایص و چالش‌ها را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه بررسی و مرتفع نماید.

منبع: استانداری

624602