استاندار اصفهان در پیام نوروزی اعلام کرد:

بهار پیام روشن رستن از خود و پیوستن به حضرت صانع است

استاندار اصفهان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی پیامی صادر کرد.
تصویر بهار پیام روشن رستن از خود و پیوستن به حضرت صانع است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ دکترسیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (سوره مبارکه مائده-آیه ۱۱۴)

بار دیگر بهار، موعد تازگی، طراوت و نو شدن از راه رسید. آفرینش شکوفا شد و عالم جامه سبز برتن نمود و عظمت الهی، ذهن خُرد ابناء بشر را متحیر ساخت.

بهار تجلیگاه اراده الهی و پیام روشن رستن از خود و پیوستن به حضرت صانع است و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتن است. وچه نیکو سالی است که بهار طبیعت آن با بهار بندگی و ماه ضیافت الهی تقارن یابد تا با عبادت وبندگی در شکوفایی فصل بهار، تقرب بیش از پیش به پروردگار متعال حاصل گردد.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و رخدادهای تلخ و شیرین در عرصه های ملی و بین المللی بود؛ سالی که با نام «مهار تورم و رشد تولید» منشأ بروز وقایع ارزنده و دستاوردهای بالنده در حوزه های مختلف تولید و اقتصاد گردید و ایرانیان متعهد و سختکوش با اهتمام والای خویش، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات این مرز و بوم افزودند. سالی که در پرتو فضل الهی با ایستادگی سرافرازانه مردم نجیب و قدرشناس ایران اسلامی، بار دیگر همچون گذشته، نظام سلطه مقهور انسجام و وحدت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی گردید و جهانیان شاهد حماسه ای عظیم به رنگ مشارکت خروشان و مجاهدت حداکثری ایرانیان در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گردیدند. واقعه ای شایسته تحسین که در پرتو فرامین مدبرانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با هم افزایی جمعی و همبستگی ملی هم میهنان عزیزمان عینیت یافت.

بحمدالله به لطف الهی و با اتخاذ سیاست های راهبردی و اهتمام همه جانبه دولت مردمی سیزدهم، اقدامات ارزنده و تأثیرگذار فراوانی در پهنه ملی و منطقه ای در حوزه های مختلف اقتصاد، فرهنگ، سیاست، اجتماع، هنر، ورزش، علم و پژوهش و… محقق گردید که نتایج بسیاری از آنها در آینده نزدیک به گونه ای سرآمد هویدا می گردد.

دیدار ده ها هیات دیپلماتیک و همراهان اقتصادی و فرهنگی از ملل مختلف جهان، در سال گذشته، نشان از اهمیت ممتاز و جایگاه شاخص استان در مراودات بین المللی و ساختار معادلات جهانی دارد. برگزاری جایزه بین المللی مصطفی(ص) بعنوان عالی ترین نشان علمی جهان اسلام برای نخستین باردر استان اصفهان با حضور افزون بر ۲۰۰ نخبه علمی، همراه با یکصد عضو هیات علمی و پژوهشگر تراز اول جهان؛ پایان دور اول سفرهای شهرستانی مدیران استان به تمام شهرستان های تابعه و پیگیری مجدانه مطالبات مردم استان درسطح ملی از جمله: موضوع احیاء دائمی زاینده رود، مدیریت بحران آلاینده های زیست محیطی، پیگیری روند طرح های انتقال آب به استان از جمله پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان، اعطای تسهیلات کلان به تولیدکنندگان کارآفرین، حمایت گسترده و شاخص از بنگاه های تولیدی و اقتصادی، خروج بیش از ۵۰۰ بنگاه اقتصادی از رکود و تعطیلی، از سرگیری روند طرح بزرگ ملی و راهبردی قطار سریع السیر اصفهان- تهران، اتخاذ طرح های جامع فرهنگی و اجتماعی با محوریت پویایی اجتماعی و مقابله با آسیب های نوظهور اجتماعی و… از اهم فعالیت های صورت گرفته بود که با ریل گذاری دقیق، برنامه ریزی مدون، بسیج اراده ها و بهره مندی مناسب از سرمایه های بی بدیل اجتماعی در تعهد به رسالت اداری و اجرایی و عهدی که با شهدا و امام شهدا(ره) بستیم همگام با مشارکت سازنده مردم پیگیری و محقق گردید و بحمدالله بازخوردهای مثبت و اخبار کم نظیر واصل شده از این تلاش ها، از نتایجی اثربخش و توفیقات امیدبخش در آینده نزدیک حکایت دارد

از خداوند متعال استعانت می‌جوئیم تا تلاش های شبانه روزی همه خدمتگزاران دولت مردمی سیزدهم بویژه خادمین شما در استان شهیدپرور اصفهان در سالی که گذشت به مدد تلاش های صادقانه، اهتمام مجدانه و اراده مخلصانه ثبت و مورد قبول ایزد متعال قرار گیرد. اینک، در سرآغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی بر خود لازم می دانم بهار طبیعت و خجسته عید نوروز باستانی که پیام آور دوستی و سفیر عشق و محبت است را به همه هموطنان عزیزم بالأخص هم ‌استانی‌های فهیم تبریک و تهنیت عرض نموده و سال «جهش تولید با مشارکت مردم» را سالی سرشار از سلامتی، سعادتمندی و سربلندی و توفیق بیش از پیش در عرصه تولید و اقتصاد برای همه هم میهنان عزیزم از درگاه لایزال الهی مسئلت می نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان

منبع: استانداری

624570