در آستانه عید غدیر انجام شد:

جشن اعطای نمادین زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا در شهر اقبالیه

در آستانه عید غدیر، جشن نمادین واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های بالای۳ فرزند، با حضور مهدی اعلایی استاندار قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده شهرستان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و تعدادی از خانواده‌های محترم در شهر اقبالیه برگزار گردید.
تصویر جشن  اعطای نمادین زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا در شهر اقبالیه

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز ۱۵تیر ماه در آستانه عید غدیر، جشن نمادین واگذاری زمین رایگان به خانواده های دارای ۳ فرزند به بالا، در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور مهدی اعلایی استاندار قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده شهرستان قزوین در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران شهرستان های قزوین و البرز، جمعی از مسئولان و تعدادی از خانواده های محترم در سالن همایشهای مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم شهر اقبالیه برگزار گردید.

با اجرایی شدن ماده ۴ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، در استان قزوین به ۵۵۹ خانواده واجد شرایط از میان بیش از ۱۰۰۰ خانواده ثبت نام کرده، زمین رایگان اهدا خواهد شد.

در این مراسم به صورت نمادین سند زمین رایگان به ۸ خانواده سه فرزند به بالا در اقبالیه، بوئین زهرا، آبیک، تاکستان، آبگرم، آوج و اسفرورین واگذار شد.
خبرنگار: حسین رستمی

492323