معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

روابط عمومی های منفعل تغییر می کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی های منفعل ادارات استان مرکزی در صورت ادامه منفعل بودن تغییر خواهند کرد.
تصویر روابط عمومی های منفعل تغییر می کنند

به گزارش پرسون از مرکزی ، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: برخی از روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان منفعل هستند و فعالیت چندانی ندارند و اخبار و فعالیت اداره خود را بروزرسانی و منتشر نمی کنند که این امر باعث می شود فعالیت های آن اداره دیده نشود و این کم تحرکی مورد بررسی قرار گرفته و درصورت نیار تغییرات نیز صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تمرکز دولت بر شفاف سازی و پرهیز از اقداماتی است که ذهنیت منفی در کشور ایجاد می‌کند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، پاشنه آشیل تمام مباحث امید آفرینی و جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: گفتمان همه اقشار جامعه به ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه ای در جهاد تبیین باید امید آفرینی، ایجاد روحیه نشاط، معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب و در نهایت هدایت و آرام کردن جامعه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: روابط عمومی نمای دستگاه های دولتی است و نباید کم تحرکی و عدم فعالیت روابط عمومی باعث آسیب به دستگاه و ایجاد ناامیدی در جامعه شود.

نظری با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی نیز گفت: مشروح برنامه‌های سفر رئیس جمهوری امشب از سوی استاندار مرکزی در گفت و گوی ویژه تلویزیونی به سمع و نظر همشهریان رسانده می شود.

وی تاکید کرد: شاه بیت مباحث سفر این است که هزینه های اضافی به استان تحمیل نشود و نصب بنر در ۱۲ مکان مختلف و ستانداری که از سوی نهاد رئیس جمهوری طراحی شده، نصب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: رصد فضای مجازی در حوزه‌های مختلف از سوی پلیس فتا مورد توجه ویژه است و تولید محتوا از سوی روابط عمومی استانداری مرکزی انجام و در اختیار خبرگزاری های استان قرار می‌گیرد.

نظری عنوان کرد: رویکرد حلقه مدیریتی استان نیز برگرفته از دولت سیزدهم است که خود را وقف مردم کرده و تامین خواسته و رفاه مردم را در اولویت قرار داده است.

وی یکی از مطالبات جدی مردم استان مرکزی را پیگیری کاهش آلودگی هوا و محیط زیست عنوان کرد و گفت: این مهم باید با زبان و ایده‌های مختلف در این سفر بیان شود و در این راستا اقناع سازی مسئولان و کاهش فشار روی مردم به عنوان مشکل اولویت دار شهر مطرح شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست بیان کرد: انتظار می رود جزئیات سفر رئیس جمهوری به صورت کامل در اختیار رسانه ها قرار گیرد؛ چرا که نیاز است برخی تولید محتواها پیش از سفر تنظیم شود.

سینا دلشادی افزود: این مهم مدنظر باشد که دستگاه‌های مختلف، اخبار را به رابطین خبر در خبرگزاری‌ها ارسال و پیش از روز سفر نسبت به تهیه اخبار و گزارش اقدامات لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: انعکاس اخبار سفر هیات دولت به استان ، نیاز به یک مرجع مشخص دارد که نقش صدا و سیما در این راستا برجسته است.

وی افزود: هر دستگاه وظیفه دارد اخبار دستگاه، آمار و عملکرد خود را منتشر کند تا اطلاع رسانی و خروجی سفر هیات دولت به استان برای مردم و افکار عمومی روشن باشد.

406615

مطالب مرتبط