استاندار خبر داد:

استان مرکزی میزبان رئیس جمهور و هیات دولت در روز جمعه

استاندار مرکزی: رئیس جمهور روز جمعه در شهرهای اراک و خمین با اقشار مختلف مردم دیدار عمومی خواهد داشت.

تصویر استان مرکزی میزبان رئیس جمهور و هیات دولت در روز جمعه

به گزارش پرسون از مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی گفت روز جمعه ۳۱ تیرماه استان مرکزی میزبان رئیس جمهور وبرخی اعضای هیات دولت خواهد بود.

استاندار مرکزی ادامه داد: دیدار مردمی با مردم مرکز استان در اراک و همچنین حضور در شهرستان خمین و دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم در خمین از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی رئیس جمهور است.

مخلص الائمه گفت: نشست با نخبگان و برگزیدگان و برخی فعالان حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی و تشکیل شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر هیات دولت به استان مرکزی است.

استاندار مرکزی گفت همزمان تعدادی از وزرا و معاونان وزرا با حضور در نقاط مختلف استان و دیدار‌های مردمی مسائل، مشکلات و ظرفیت‌ها را بررسی و در شورای اداری استان در حضور رئیس جمهور برای تصمیم گیری گزارش خواهند داد.

تشکیل ستاد و مراکز ارتباطات مردمی با بکار گیری تا ۵۰۰ نفر نیروی آموزش دیده برای دریافت و پذیرش شکایات، نظرات، پیشنهادات واعلامات مردمی از دیگر برنامه‌های جنبی سفر رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت است که مسائل و درخواست‌های مردم پس از دستع بندی توسط مسئولان حاضر بررسی و پاسخگویی خواهد شد.

406661

مطالب مرتبط